Endelig 3D!!

Kraaka

Gift med forumet
Åååååå....Nå er det gjort!! Endelig 3D overstått...!!
Ikke det at det er deilig at det er overstått....for jeg skulle gjerne vært på benken enda...
Det var helt utrolig....fantastisk...morro..fasinerende..ja.....sinnsykt sprøtt å se på!!
Det tok legen omtrent et minutt for å finne ut hvilket kjønn det var...noe vi ikke visste på forhånd! Etter å ha spurt meg om hva magefølelsen var så kunne han bekrefte at det er en jente på vei!
Vel...jeg tror det ikke før jeg får se det, men..hehe!!
Alt så bra ut....hjertekamre...blodårer, lunger og alt.... Deilig å få enda en bekreftelse på det! Fikk med 4 bilder og 4 små videosnurter...herlig...har sett og studert masse på de allerede...!!

Den lille tulla smilte hele tiden...sprøtt...gapte litt og gjespet for så å gi oss enda et smil..
Rart å se den lille skapningen som fortsatt skal være inni hulen her for å utvikle seg mer...men fy fader for en fantastisk opplevelse.
Svigermor var med på denne også, som forrige gang og det var morro å se hennes reaksjon på det hele. Fikk jo liksom se litt mer denne gangen!
Og det at det kommer en jente etter en rad av gutter er jo morro da[:)]

Så nå er listen med guttenavn glemt...og letingen etter det PERFEKTE jentenavnet er i gang!![:)]

Vel..tror det som sagt ikke helt før jeg får se det, men legen sa minst 6 ganger i løpet av undersøkelsen at det var en jente på innsiden..en liten blid jente som smilte til oss nysgjerrige på utsiden!!


 
Så fin ei lita jente![:D]
 
Ååå så morro, gøy at man kan se så tydelig[:)]
 
JA det er helt utrolig!!

Jeg er frelst..hehe!![:D]
 
Åh så heldig du er som fikk sett henne på 3D-ul. For en nusselig unge da!
 
Kjempespennende!! hyggelig å høre, gleder meg til min oxo blir gammel nok til å ta 3D [:D]. hva er misntekravet til alder- eller er det ikke no?
 
meg det er en fantastisk opplevelse ja.helt utrolig!

vi skal på 3d i feb.phu lenge å vente[:D]

gratulerer med jenta,så koselig![:)]
 
ORIGINAL: Miluna

Kjempespennende!! hyggelig å høre, gleder meg til min oxo blir gammel nok til å ta 3D [:D]. hva er misntekravet til alder- eller er det ikke no?

jeg fikk beskjed om at det måtte gjøres mellom uke 19 og 21![:)]
 
Ja 3D anbefales virkelig til alle!
Særlig moro og se videosnuttene av det lille nurket.. [:)]
 
Morro, nå fikk jeg lyst på 3D.....
 
ORIGINAL: Miluna

Kjempespennende!! hyggelig å høre, gleder meg til min oxo blir gammel nok til å ta 3D [:D]. hva er misntekravet til alder- eller er det ikke no?


Fikk beskjed på Majourstua klinikken at det er best mellom 25-29 uke, men vet det er delte meninger om det! Jeg var der i uke 21 og syns jeg fikk masse ut av det! Eneste som er da er liksom at barnet er litt "tynt" på en måte...men er fornøyd jeg.. Vet det er mange som bestiller timer der fra uke 16 og sånn, men jo lenger ut i utviklingen..jo mer "ferdig" baby får en jo se! Og går det for langt tid så blir det liksom mindre en får se....hmm!!

Men det er jo sååååå morro!!!!

Har en søster som er på 3D i dag.....venter spendt på en tilbakemelding fra henne om hvordan det har gått! Spennende!
 
ORIGINAL: Molsy

Åh så heldig du er som fikk sett henne på 3D-ul. For en nusselig unge da!

Takk[:D][:D] Ganske så stolt... Tror ikke det er mange som IKKE har fått sett nurket vårt blandt familie og venner nå..hehe!
 
Back
Topp