Enda en "brun" tråd...

*Sie*

Flørter med forumet
Da var det min tur å søke trøst i forumet.
8+6 og brun utflod på papiret idag. Ikke er jeg kvalm eller øm i puppene heller. Puppene har ikke vært så ille egentlig, men fraværet av kvalmen er plutselig ikke så etterlengtet...
Så nå sitter jeg på ferie hos svigersøster med familien og har mest lyst å være alene å ha en "synd-på-meg-selv" dag. Men vi har ikke fortalt noen, så bare å bite tennene sammen.
 
Sender sympati og trøst <3
det kan være mange ufarlige årsaker til brunt blod, feks mye bevegelse, samleie eller løft av tunge ting. Symptomer kan også komme og gå. Så lenge det ikke blir mer rødlig i fargen eller du får sterke smerter, er det gode sjanser for at alt er i orden :)
 
Føler med deg men dette kan gå bra! Blødde litt i uke 5 og 6, litt rosa spotblødning. Men det gav seg. Jeg var da stressa for at d skulle utvikle seg til mye friskt blod, men d skjedde heldigvis ikke. Litt brunt som stopper trenger ikke bety noe. Krysser fingre for deg!
 
Jeg er jo en av de med "brune" tråder ;) jeg har hatt det siden begynnelsen av uke 8, noen ganger også en del, men så hjerte slo i forrige uke. var på privat tul (var planlagt på forhånd) og bestilte time hos lege da det ikke ga seg. Har også hatt et tilfelle av rødt på papiret og nå håper jeg å få legetime i slutten av uka. Det brune er mindre nå. Er i uke 9+6. Skjønner godt bekymringen, jeg ble helt sprø av å Google (ikke lurt). trøsteklem:Heartpink
 
Har ikke hatt mer enn den "Brune skrekken"!
Visste nok innerst inne at dette var ufarlig, men litt av dette med å være gravid er jo og bli hysterisk og tenke det verste
Fremdeles ikke kvalm eller øm i brystene, men ingen spotting og heller ikke smerter.
Vel, litt "rivinger" i livmoren, men det skal det jo være!
Men noen ganger trenger man bare å få litt sympati når tankene spinner av sted og man frykter drømmen går i dass, bokstavelig talt.
Tusen hjertelig takk til alle som tok seg brydderie med å svare, skal ikke så mye til for å hjelpe.:Heartbigred
 
Har du blødd mye eller var det bare litt brunt? Det trenger jo ikke å bety det aller verste. Er ikke uvanlig med litt blødninger i svangerskapet. Hva med å ta en telefon til legen din eller til jordmor?

En annen ting jeg tenkte på er at det er ganske ensomt å gå gjennom en spontsnabort alene, særlig når du er på ferie med familie. Hva med å fortelle dem hva som foregår ( om det skulle være det verste vel og merke) ? Det er alltid godt å dele sorger og gleder ;)

Håper lille spire holder seg fast :)
 
Back
Topp