en streng som røk...?!

miriel85

Andre møte med forumet
hei hei.
bare lurer på en ting.
er det sånn at mannen kan bli steril hvis den strengen som holder forhuden ryker under sex...?

KAN man bli steril, eller BLIR man steril?
eller er dette bare noe jeg har hørt?

håper noen har peiling..
 
Vet ikke om man kan bli steril av det, men en jeg var sammen med røyk den på og han er ikke steril ihvertfall.
 
tror ikke man kan bli det nei.. jeg røk den på en en gang.. eller det var hans feil som prøvde å bare trykke inn den store tisselassen sin når ikke jeg var klar.. da røk den for det stoppa opp lissom.. huff.. masse blod.. men det gikk bra med han etterpå da.. litt flaut at han bodde hjemme å plutselig hadde et blodig laken da...
 
ORIGINAL: miriel85

hei hei.
bare lurer på en ting.
er det sånn at mannen kan bli steril hvis den strengen som holder forhuden ryker under sex...?

KAN man bli steril, eller BLIR man steril?
eller er dette bare noe jeg har hørt?

håper noen har peiling..

 
Ja, bare tull [:D]
 
ORIGINAL: miriel85

hei hei.
bare lurer på en ting.
er det sånn at mannen kan bli steril hvis den strengen som holder forhuden ryker under sex...?

KAN man bli steril, eller BLIR man steril?
eller er dette bare noe jeg har hørt?

håper noen har peiling..

 
Det er tull fra ende til annen, jeg har røket min 2 ganger tidligee i livet fordi jeg har pult litt vel ekstremt hardt og lenge et par ganger, men den har grodd helt fint og ikke er jeg steril heller.
 
tisselassen?? beste ordet som er lagd
og badetiss:p
 
Hæ..Jeg viste ikke at den kunne ryke?? Høres jo vondt ut[:o]
 
Det er nødt til å være tull, for den røk på min sambo 1 mnd før jeg ble gravid.. [8D]
 
kan nok ikke bli steril av det.. har hørt at det har skjedd med andre også, men "den" funker like bra etterpå.  men det er sikkert ikke så veldig behagelig!
 
Back
Topp