En som "aldri" mister tanna si

evajeanett

Andre møte med forumet
Hei.
Min datter på 6, er så fortvilet om dagen. Ho venter nemlig på at den første tanna skal bli løs, men det kommer jo aldri..:/
Ho føler seg sikkert ikke like "store" som de andre venninnene når de alle har mista både tann nr 1 og 2.. vet liksom ikke helt ka jeg skal si for at ho skal føle seg bedre..

Mottar tips med takk:D
 
Datteren min (blir 6 i november) har helelr ikke mistet noen tenenr, og det har flere av veninnene hennes..

Men egentlig er det bra! :)
Var hos tannlegen idag og hun sa at det var bra at hun ikke hadde mistet tennene enda.. jeg tenkte ikke på å spørre hvorfor da... he-he..
 
Gutten min blir 6 i slutten av sept. og har heller ikke mistet tann. Jeg tror den ene fortanna er litt løs, men maser ikke noe om det, selv om han er uberklar for å rive den løs. Nei man er visst ikke stor før man er tannløs[;)]
 
Hehe, kjenner meg igjen. min datter på 6 år har heller ikke mistet tenner enda, men til deg som skrev at tannlegen hadde sagt at det var bra at han ikke hadde mistet enda, men glemte å spørre hvorfor så kan eg spørre i morgen. siden eg skal til tannlegen med min datter.[:D]


Så lurer eg på en ting, hvordan lager dere sån greie med når barnet er født og hvor gammelt det er osv??
På forhånd takk :)
 
ORIGINAL: min engel

Hehe, kjenner meg igjen. min datter på 6 år har heller ikke mistet tenner enda, men til deg som skrev at tannlegen hadde sagt at det var bra at han ikke hadde mistet enda, men glemte å spørre hvorfor så kan eg spørre i morgen. siden eg skal til tannlegen med min datter.[:D]


Så lurer eg på en ting, hvordan lager dere sån greie med når barnet er født og hvor gammelt det er osv??
På forhånd takk :)

 
Jeg husker ikke helt hvordan jeg gjorde det, men trykk på en av mine tickere så kommer du inn på siden. Noen andre har sikkert en bedre forklaring så spør på generelt, der er det mange brukere som har peiling.
 
di 2 eldste mine begynte å miste tenner når di gjikk i 2 klasse...men han som blir 6år på søndag har mistet 1 tann og har 1 lause....
 
Back
Topp