En liten ICSI-guttebebis er på vei❤️ vårt lille mirakel❤️

[emoji173]️ 2 års bryllupsdag [emoji173]️

27.08.16 så ble vi mann og kone[emoji173]️ og det har vært to herlige, men utrolig tøffe år! Våre to år som gift har handlet om prøverør og baby! Vi startet utredningen måneden etter bryllupet! Om ca 2 mnd blir vi mamma og pappa! Og da vil alt være verdt det[emoji173]️[emoji173]️
 

Vedlegg

  • EAE94389-3836-4E04-B8E5-DB7216ABF256.jpeg
    EAE94389-3836-4E04-B8E5-DB7216ABF256.jpeg
    622,1 KB · Visninger: 52
Last edited:
Gratulerer så mye! ❤️

*tåre i øyekroken*
 
Gratulerer så mye med bryllupsdagen [emoji7][emoji173]
 
Gratulerer så mye med bryllupsdagen[emoji16]
 
Gratulerer med bryllupsdagen
 
Gratulerer så mye med bryllupsdagen :Heartred
 
Gratulerer så mye med bryllupsdagen! [emoji173]️ Godt tiden som mann og kone endelig ikke trenger å handle om prøving lenger :D
 
Gratulerer med bryllupsdagen! Og snart er dere en liten familie :Heartred
 
Gratulerer så mye med bryllupsdagen! [emoji173]️ Godt tiden som mann og kone endelig ikke trenger å handle om prøving lenger :D

Tusen takk[emoji7][emoji7] jaa, det skal bli såå godt!!
 
Ny uke[emoji173]️ 32+0, straks 80% ferdig og 19 dager til høygravid[emoji173]️

Dagene flyr!! Formen er fin, men jeg sliter litt med sovestillinger på natten! Så søvnen blir meeget oppstykket! Våkner jo hver gang jeg må snu meg, og så må jeg tisse minst en gang hver natt![emoji12]

Har begynt en alvorlig vaskejobb her hjemme, laang liste! Prøver å ta litt hver dag slik at jeg ikke sliter meg helt ut! Nå skal det vaskes i alle kriker og kroker![emoji12] Svigermor kommer heldigvis og hjelper med vinduene! Er vel rundt 20 vinduer i huset, så det tar litt tid!!

Igår vaska jeg bilstolposene (jepp, jeg har to!!) fått begge da, så ikke kosta meg noe!! Men greit å ha starta med litt vask av ting! Igår ble veggpanelene til barnerommet bestilt også! På lørdag drar vi til Trondheim, en heldag på IKEA for å handle møbler til barnerommet, ammestol+bord til ammekrok jeg skal ha på stua, nytt stuebord, diverse ting til stellebordet og barnerommet! Og så skal vi kjøpe madrass til bedside-crib på barnas hus[emoji7] og så skal vi få handla tapeten jeg har valgt til den ene veggen på barnerommet! Gleder meg skikkelig til det blir ferdig, slik at vi kan montere kommoden og jeg kan vaske og plassere babyklær[emoji173]️[emoji173]️ nå ligger de sortert i plastbokser etter størrelse, men jeg vil ikke begynne å vaske dem før jeg kan legge dem rett i kommoden[emoji173]️

Noen som har noen tips til vognpose?? Lest endel, og jeg troor jeg har landa på Voksi Urban! Den er litt kortere enn Voksi Active, og passer nok best i bagen på vogna! Men så står det at Voksi Active passer fint i pulk, og det skal vi jo også ha etterhvert[emoji85] jaggu ikke enkelt dette!! Så tips mottas med takk[emoji7][emoji7]
 
Gratulerer med 32 uker

Ift vognpose så må du se an litt ift klima der dere bor/er mest også
Liker Easygrow jeg så vi har endt på easygrow nature
 
Back
Topp