En forandring i livet. Hope91's dagbok <3

Lengter hjem fra jobb ! Tung dag i dag, men bare 3 timer igjen heldigvis
 
Har bestilt mamma klær :) de er så fine ! Noen andre som har bestilt ?
 
Da har jeg har blitt syk da :( måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré :( orker ingenting liggi på sofaen i hele dag.
 
Da har jeg har blitt syk da :( måtte bli hjemme fra jobb. Vondt i halsen, tett i nesa, vondt i hodet, feber spyr og diaré :( orker ingenting liggi på sofaen i hele dag.
Æsj, lite morro :-(
Ønsker deg god bedring ♡
 
Begynner endelig å bli bedre ! :) i dag følte jeg meg så mye bedre at jeg greide å sove lenge også. Kan være oppe av senga i dag! Super deilig ! Har fri fra jobb i morgen så det passer jo fint :)

Må snart på meny en tur trur jeg, fikk så lyst på kanelbolle ! XD

Ellers er jeg 14 uker i dag og må prøve å gjøre litt husarbeid
 
Var hos legen i dag, og da spørte jeg om han kunne høre hjertelyden og det prøvde han. Og jeg hørte den :D for en fantastisk følelse :) hærlig ! Ubeskrivelig !!!!
 
14+2

Tilbake på jobb i dag, endelig ! Det er deilig :) 2 timer igjen og skal ha middags date med sin søter ! 2 gravide som kokkelerer det er tøft :D
 
14+2

Tilbake på jobb i dag, endelig ! Det er deilig :) 2 timer igjen og skal ha middags date med sin søter ! 2 gravide som kokkelerer det er tøft :D
Å det var veldig GOD middag! du er best lill syrran! glad i deg!
 
14+5

Symptomene har helt gått sin vei, litt deilig i grunn ! Ømme pupper har jeg fortsatt.

Og må oftere på do, men fortsatt går de som ikke er gravide oftere på do enn meg :p

Er veldig oppblåst i dag, og litt på kveldene. Ellers begynner jeg å bli rund :)

Oul om 3 uker ❤️
ImageUploadedByBV Forum1413751852.942602.jpg

Gleder meg til ny uke:) selvom jeg også teller ukene til en annen :)
 
Fant ut at min søster også er gravid :) vi har alltid snakket om å gå gravide sammen og endelig fikk vi det til ❤️❤️❤️❤️
det gjorde jeg og min søster i 2009. Ikke planlagt for noen av oss, men fikk med 29 dagers mellomrom ;) de guttene er super gode venner.. Så er kjempe kjekt når det blir sånn :D
 
15 uker ❤️❤️❤️

15 uker i dag, tiden går så fort ! Nå er jeg hos min søster på sleepover :) det er kos
 
15+2 ❤️

Magen vokser :)

Er på toget på vel til Oslo med mannen :) skal en natt på the thief og dermed Oslo -Kiel i morgen :)
 
16 uker i dag :)

2 uker til oul !!!!

Akkurat ferdig med morgentrim nå venter jeg på bussen til jobb, så går turen til min søster i kveld ❤️❤️
ImageUploadedByBV Forum1414480896.690929.jpg
 
Back
Topp