Emmaljunga

Mamma til N ♡

Forelsket i forumet
Hei!
Noen som vet om det pleier kommer tilbud på emmaljunga vogner? :) Om det er litt prosenter å henter hos noen forhandlere inni mellom..
 
Tror jeg aldri har sett tilbud på emmaljunga.. hver gang det er vogn salg står det alltid bortsett fra emmaljunga..
vi kjøpte vår til førstemann i sverige, på Kattis i strømstad[emoji4]
 
Har heller aldri sett det[emoji85][emoji85] Håpte kanskje de hadde vært 10-20% på emmaljunga hos barnas hus eller noe en eller annen gang [emoji1]
 
Såvidt jeg har forstått er det aldri salg på emmaljunga. De lager vel vogner på bestilling, så aldri noe stort lager av utgående modeller (tror jeg hvertfall)
 
Mener det ikke er tilbud eller kampanjer på emmaljunga. Men vet at mange kjøpe vogner i Sverige og sparer penger på det. Ellers kan du være heldig med tilbud på få vogner hvis de ikke blir solgt/eldre modeller har jeg sett. Anbefaler å sjekke finn og isalgsgrupper hvor mange selger relativt nye vogner til gode priser. :) Ei venninne fikk 2016 modell til halvpris, og den var nydelig!
 
Har heller aldri sett det[emoji85][emoji85] Håpte kanskje de hadde vært 10-20% på emmaljunga hos barnas hus eller noe en eller annen gang [emoji1]
I fjor hadde de 20% på alle emmaljunga vogner på en butikk i Trondheim mener jeg :). De solgte ut alle 2016 modellene før 2017 modellene kom eller noe :). Husker desverre ikke om det var på vinteren eller sommeren det var på tilbud , meget mulig dem skal ha det i år også :)
 
Vi kjøpte den vi har på tilbud! De solgte ut en special edition modell i en butikk her som fører Emmaljunga. Var vel kjøpt i februar!
 
I fjor hadde de 20% på alle emmaljunga vogner på en butikk i Trondheim mener jeg :). De solgte ut alle 2016 modellene før 2017 modellene kom eller noe :). Husker desverre ikke om det var på vinteren eller sommeren det var på tilbud , meget mulig dem skal ha det i år også :)
Dette jeg benytta meg av sikkert [emoji14] vogna ble kjøpt februar 16!
 
Nye modeller kommer i august/september så du kan være heldig å få 2017-modeller med avslag da.
 
De selger ut fjorårets modeller på tilbud på rudo i allefall. Men det er sjelden og hver gang det er tilbud på barnebutikker å gjelder det ikke emmaljunga. Stokke og bugaboo
 
Fikk en emmaljunga på tilbud siden fargen var gått ut av produksjon :)
 
*Sniker fra juli :p

Barnvognhuset (rudo) i Oslo selger i ny og ned fjorårets modeller til nedsatt pris i hvertfall. Vi sendte mld og hørte om de hadde noen vogner fra i fjor. Vi likte best de fargene de hadde i 2016. Så vi fikk en emmaljunga edge med matchende stelleveske for 8500,- :) så mitt tips er å kontakte forhandler å høre om de har noen vogner på lager fra året før. Man kan faktisk være veldig. Og når vi var der så hadde de flere forskjellige
 
Back
Topp