EL tester

Er så vanskelig, pga etter den testen har testene blitt svakere… Har uregelmessig mens så vanskelig å finne peaken…
Min var denne måneden positiv i bare noen timer før den sank igjen. Testet på kvelden mandag 5. februar og da var den negativ. Morgenen etter var den knallpositiv. Når jeg kom hjem fra jobb samme ettermiddag var den negativ igjen. Glad jeg testa på morgenen, hvis ikke hadde jeg nok trodd at jeg ikke hadde hatt el denne mnd. Kanskje samme har skjedd med deg, bare at du gikk glipp av peaken?
 
Jeg hadde 1 peak denne pp.. og den gikk innenfor 4 timer !
 

Vedlegg

  • IMG_1969.jpeg
    IMG_1969.jpeg
    328 KB · Visninger: 28
Mye mulig jeg har gått glipp av peaken, men prøver å teste rundt kl 14:00 og 15:00 og rundt 20:00-21:00 for å være sikker, men akkuratt denne dagen ble det bare kl 15:00, jeg fortsetter og teste hver dag siden jeg ikke er helt sikker mtp uregelmessig mens
 
Mye mulig jeg har gått glipp av peaken, men prøver å teste rundt kl 14:00 og 15:00 og rundt 20:00-21:00 for å være sikker, men akkuratt denne dagen ble det bare kl 15:00, jeg fortsetter og teste hver dag siden jeg ikke er helt sikker mtp uregelmessig mens
Når du har så sterke tester er det lurt å teste flere ganger om dagen :) da har nokk eggløsning vert ja :)
 
Fikk denne nå akkuratt, så da er jeg vel i DPO land tenker jeg :nailbiting::nailbiting:
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1 MB · Visninger: 19
Noen som har erfaring med at CB lilla viser fast smiley (altså positiv) men at CB rosa viser sirkel/negativ?

Har hatt 4 dager med blinkende lilla i morgenurin, før en fast smiley lilla i går ettermiddag, mens rosa hele tiden på samme tid og samme urin har vært negativ(testet riktig nok ikke med rosa i går ettermiddag når lilla var positiv). I dag tidlig var rosa negativ(kun sirkel) og strimmel veldig sterk. Har sjekket med strimler samtidig, men de har variert litt så har vært vanskelig å tyde sikkert...

Har slitt med lange sykluser(rundt 50 dager) i noen sykluser før et forsøk med eggmodningspiller og EL-sprøyte uten hell, deretter positiv G-test syklusen etter som endte i SA uke 5, hvor denne syklusen er første syklus etter SA så derfor mye testing.
 
LH test fra make sure og en fra eBay billig test , de viser alltid det samme som bp og ms sine også . :)
 

Vedlegg

  • IMG_5456.jpeg
    IMG_5456.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 20
Hei!
Prøvde å lete litt, men fant ikke!

Hvilke EL tester er mest nøyaktige? Erfaringer?
Denne pp har jeg prøvd smileReader. De kommer med egen app som leser av resultatet. Litt som Premom.
Likte de veldig godt, og ga tydelig resultat.
Ganske billige også. Legger ved bilde av hvordan denne syklusen ser ut.
 

Vedlegg

  • IMG_8185.png
    IMG_8185.png
    1.003,7 KB · Visninger: 24
Denne pp har jeg prøvd smileReader. De kommer med egen app som leser av resultatet. Litt som Premom.
Likte de veldig godt, og ga tydelig resultat.
Ganske billige også. Legger ved bilde av hvordan denne syklusen ser ut.
Jeg har faktisk kjøpt de for neste pp :) tenkte teste de ut ! Tar svarene en evighet eller kommer de fort ?
 
Back
Topp