EL tester

LilleSpireL

Betatt av forumet
Marsipanene 2019
Hei!
Prøvde å lete litt, men fant ikke!

Hvilke EL tester er mest nøyaktige? Erfaringer?
 
Jeg er veldig fornøyd ned både babyplan og RFSU sine strimmeltester!
 
Babyplan :happy093 Billig og bra .
Har også make sure (MS) fordi det var 3 for 2 . Og de viser veldig likt . Har også eBay og de er også like , men det tar noen min lengre tid før jeg kan lese de av . Så jeg bruker da eBay tester først helt til jeg nærmer meg , så går jeg over på bp sine :)
 
Bruker MakeSure strips, og dobbelsjekker med ClearBlue digital EL 2-3 dager av syklus når EL er forventet.

Babyplan sine er bra også.

Har prøvd RFSU - funker ok, men opplevd en del ganger at strekene er så svake at jeg ikke finner LH toppen med dem. Mye skyggestreker syns jeg, lite fargestoff, slår ut sent..
 
Jeg har tidligere brukt make sure, og dobbeltsjekket med clear blue digitalt når jeg tenkte at den var positiv for å være 100% sikkert.
 
Kan legge til at IVF-avdeling på sykehus anbefaler digitale el-tester. Dette om det er viktig for deg å være 100% sikker. :)
 
Hei damer :) jeg sliter litt igjen jeg, begynte med temp økning igår . Monitor sa maks fra morgenen igår. Eltester var lave til 18 tiden. Da fikk jeg en god positiv test . Så negativ siden. Fortsatt negativ idag . Og rett etter positiv test igår så tørket utfloden inn. Idag er tappen hard og lukket . Vil da dere si el har vært ? Sintes temp hoppet var så lite ? Og tempen idag ble litt rar for jeg sovnet etter vekkeklokke så våknet 1,5 time etter jeg skulle for å tempe . Men kan jeg si jeg er 1 dpo da ? :eek:
 

Vedlegg

  • IMG_1868.jpeg
    IMG_1868.jpeg
    771,9 KB · Visninger: 12
Hva tror dere om disse to? Prøve igjen i morgen??
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 23
  • image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 23
Jeg bruker bare clearblue digital rosa. Slår ikke ut på de lilla(samme som monitor) og orker ikke tyde streker. Pluss at jeg bruker ikke tester så ofte uansett.
 
Back
Topp