EL og tester- hva er positiv EL ?

Ønskemamma2022

Glad i forumet
Hei girls !

Jeg og samboer prater om nr 2. Vi ble enige om å bare la det gå sin gang men jeg klarer ikke la vær å teste litt i skjul :oops::hilarious:

så nå merket jeg EL slim og tok test, er dette klar positiv test ?
EL skal egentlig være i morgen ifølge mens appen min o_O
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    1,5 MB · Visninger: 111
Test streken er ikke sterkere enn kontroll streken… derfor jeg spørr, har ikke tatt så mange av disse her før… :bag:
 
Hei girls !

Jeg og samboer prater om nr 2. Vi ble enige om å bare la det gå sin gang men jeg klarer ikke la vær å teste litt i skjul :oops::hilarious:

så nå merket jeg EL slim og tok test, er dette klar positiv test ?
EL skal egentlig være i morgen ifølge mens appen min o_O
Ja det blir nesten ikke mer positivt enn dette :) hopp i høyet!
 
:Heartpink:woot::woot::woot::woot::woot::king
så den skal ikke være tydeligere sterkere enn kontroll streken ?

Ja da får vi kanskje hoppe på i kveld :love022

Kjenner skrekken sitter litt i etter forrige SA :arghh:
Men må jo bare håpe det går bedre denne gang:eek::nailbiting:
 
:Heartpink:woot::woot::woot::woot::woot::king
så den skal ikke være tydeligere sterkere enn kontroll streken ?

Ja da får vi kanskje hoppe på i kveld :love022

Kjenner skrekken sitter litt i etter forrige SA :arghh:
Men må jo bare håpe det går bedre denne gang:eek::nailbiting:

Synes streken er sterkere jeg! Men holder at de er like sterke. Happy humping :happy:
 
Teststreken er jo mye sterkere enn kontrollstreken :D
 
Test streken er jo sterkere enn kontrollstreken, så du har definitivt EL på gang nå ;)
 
Er denne el-testen positiv?:confused:
 

Vedlegg

  • 20211226_123627.jpg
    20211226_123627.jpg
    828,6 KB · Visninger: 57
Nei absolutt ikke! Sædceller kan leve i opptil 5 dager, noen sier til og med 7 dager ;) la oss si testen din blir positiv ikveld, så løsner egget alt fra 24-48 timer, da ligger allerede sædcellene klare, og det er jo helt topp! :D
 
Nei absolutt ikke! Sædceller kan leve i opptil 5 dager, noen sier til og med 7 dager ;) la oss si testen din blir positiv ikveld, så løsner egget alt fra 24-48 timer, da ligger allerede sædcellene klare, og det er jo helt topp! :D
Så braa! Håper den sitter:oops:Takk for svar:Heartred
 
Min så slik ut på første positive:happy:
Jeg bruker appen Premom, den har hjulpet meg skikkelig med at jeg kan ta bildene av testene! Og ikke minst alle her inne da som alltid hjelper til :happy:
 

Vedlegg

  • C6030CB3-3714-45FA-BFBE-AE87F347E102.jpeg
    C6030CB3-3714-45FA-BFBE-AE87F347E102.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 45
Fikk denne i dag tidlig. Mulig EL var sent i går/natt?
Ja nå er iallefall LH toppen din over :)hvis du ikke har testet ofte så kan du rett og slett gå glipp av LH toppen på testene :) hatt symptomer på el også?
 
Ja nå er iallefall LH toppen din over :)hvis du ikke har testet ofte så kan du rett og slett gå glipp av LH toppen på testene :) hatt symptomer på el også?
Ja,sterke var vertfall langt ifra så sterk i dag tidlig. Sist gang fikk jeg også svak strek noen timer etter topp. Så har sikkert kort topp. Ja,har hatt syke smerter på høyre side. Skikkelig vondt opp på hoftekammen og nede i siden. Har hatt disse smertene rundt EL når jeg ikke har gått på prevensjon. Får virkelig håpe vi hadde flaks med aksjelegging,og at denne sitter.:woot::D
 
Ja,streken var vertfall langt ifra så sterk i dag tidlig. Sist gang fikk jeg også svak strek noen timer etter topp. Så har sikkert kort topp. Ja,har hatt syke smerter på høyre side. Skikkelig vondt opp på hoftekammen og nede i siden. Har hatt disse smertene rundt EL når jeg ikke har gått på prevensjon. Får virkelig håpe vi hadde flaks med aksjelegging,og at denne sitter.:woot::D
 
Noen som opplever å få ømme bryster/nippler rett etter EL ? Eller kan det være tegn på at det har skjedd noe :nailbiting::p
Så spent !
 
Back
Topp