Ekstrem sult

Trollmorharsovnet

Forelsket i forumet
Har noen tips/anbefalinger for å takle ulvehunger? Er så sulten hele tiden, må spise hver time-halvannen time for å ikke bli kvalm eller få vondt i magen (som jeg fikk etter 4-5 timer før graviditeten). Har allerede lagt på meg 3-4 kilo, er 11+6 var ganske slank fra før så dette er ikke krise, men lurer jo litt på hvor det skal ende, trener ikke og er i lite bevegelse. En annen ting er at det er litt knotete å måtte ha med matpakke i bilen bare for å kjøre ungen i bhg. Nå når kvalmen roer seg litt blir jeg bare mer og mer sulten. Orker heldigvis ikke snop, sjokolade eller noe søtt. Vil bare ha mat, gjerne middagsmat, hele tiden. Noen andre som har det sånn? Drikker 2-3 liter minimum med vann for dagen.
 
Uff har samme problem. Og jeg vet dessverre ikke hva som hjelper.

Men jeg fant ut noe som hjalp for at frokosten skal holde meg god og mett i noen timer. Ha 1 stk egg i havregrøten når den er ferdig. Jeg spiser havregrøt toppet med cottage cheese hver dag [emoji4]
 
Har noen tips/anbefalinger for å takle ulvehunger? Er så sulten hele tiden, må spise hver time-halvannen time for å ikke bli kvalm eller få vondt i magen (som jeg fikk etter 4-5 timer før graviditeten). Har allerede lagt på meg 3-4 kilo, er 11+6 var ganske slank fra før så dette er ikke krise, men lurer jo litt på hvor det skal ende, trener ikke og er i lite bevegelse. En annen ting er at det er litt knotete å måtte ha med matpakke i bilen bare for å kjøre ungen i bhg. Nå når kvalmen roer seg litt blir jeg bare mer og mer sulten. Orker heldigvis ikke snop, sjokolade eller noe søtt. Vil bare ha mat, gjerne middagsmat, hele tiden. Noen andre som har det sånn? Drikker 2-3 liter minimum med vann for dagen.

Hadde det HELT LIKT sist svangerskap, helt forferdelig, haha :D La på meg veldig mye på kort tid, men var veldig slank når jeg ble gravid så det hadde ikke noe si her heller.. Jeg hadde også lyst på middag hele tiden, og så jeg noen lage seg mat på tv/instagram/facebook så måtte jeg ha det samme og det med en gang :p Har ikke noe tips dessverre, jeg bare spiste det jeg ville ha!

Nå kjenner jeg faktisk litt på samme måten! Ikke like gal etter all mat, men blir veldig fort sulten, er litt slitsomt :p
 
Har det på akkurat samme måten... helt forferdelig! Om jeg ikke får spist hver time, så bikker jeg over til å gå konstant kvalm... noe som er resultatet i dag... hadde håpet den sultfølelsen skulle gi seg snart, kjennes ut som jeg ikke har spist på 2 dager... kan bli interessant å se hvor dette bærer vektmessig :(
 
Hvis jeg ikke spiser hver 1,5 time så døøøøør jeg av sult! Utrolig slitsom,spesielt når man har en jobb der man ikke kan gå å spise når man vil. Lurer også på hvordan dette ender vektmessig:confused:
 
Jeg har det også slik tidvis, men heldigvis ikke hele tiden :wideyed: Er helt forferdelig! Man blir liksom aldri mett og blir man endelig mett så varer det maks 2 timer før man nesten dør på seg. Har ikke funnet noe som hjelper de dagene det står på dessverre :confused:
 
Hehe samme her, middags mat spes, varm.mat, lagt på meg mye, utrolig irriterende å være så sulten. Funnet ut eg må endre litt for kanke spise så mye.
 
Har blitt skikkelig fort sulten den siste uka. Spiser ganske sunt, men er jo kjempesulten etter 2-3 timer igjen. Har også lagt på meg noen kg allerede. Vil jo ikke spise for mye, men føler også at jeg må spise når jeg er sulten [emoji14]
 
Back
Topp