Jentemamma<3

Flørter med forumet
Hei

Har begynt å prøve på nr 2, å husker ikke mye fra forrige gang (selv om barnet bare er 1,5 år) :D

Sluttet på minipillen for ca en måned siden.

Hadde ikke noe mensen, men trooor jeg merket den første eggløsningen...
Hadde mye strekkbart blankt el slim for 12 dager siden (ble også unormalt "ivrig" uten noen grunn til å bli det) og dagen etter kom det pittelitt svakt blod i hvit utflod (nesten ingenting).
Har aldri hatt eggløsningsblødning før, men kan virke som dette var det?
Vil dette si at eggløsningen mest sannsynlig var på dagen med svakt blod?
Hadde sengekos både to dager før slim og qpå dagen med slim.
Håper såklart det klaffet på første forsøk nå da:happy:
Har forøvrig testen med ebay strips siden dagen etter "eggløsningen"
De har vært helt negative hele gjengen. Men er jo noen dager til ikm.
Livmortappen er litt utflatet, med rar "konsistens" (vet ikke om jeg vil si hard er myk...) å veldig langt oppe. Har føltes sånn hver dag i ca en uke nå. Men prøver å ikke taffse så mye...
Har innbilt meg litt stikking i ene puppen og mener jeg hadde svak metallsmak i munnen et par dager, men dette stoler jeg ikke på at ikke bare er hodet som tuller altså
 
Oppdaget akkurat slim:shifty:
Det ser ikke ut som "mitt vanlige" el slim da...
Det er strekkbart og blankt, men mye tykkere og som en større klatt (om dere skjønner):rolleyes:
Kjenner heller ikke vanlige el tegn... Føler heller at jeg er gravid eller venter mens om dere skjønner.
Hva er dette nå da:eek:
Løpet kjørt for graviditet sikkert?
 
Håper at det var eggløsning! Lykke til! :)

( Flyttet forresten denne tråden for deg, da den hadde blitt postet på feil plass. ;) )
 
Kan dessverre ikke hjelpe. Har en surresyklus i forvirring etter MA for 9 dager siden. Angrer på at jeg ikke har gjort meg kjent med mine symptomer i syklus tidligere. Håpet er ikke ute før tr kommer... Hvis du tror eggløsning ikke er før nå, får du bare dra med deg mannen og håpe på det beste... lykke til uansett!
 
Kan dessverre ikke hjelpe. Har en surresyklus i forvirring etter MA for 9 dager siden. Angrer på at jeg ikke har gjort meg kjent med mine symptomer i syklus tidligere. Håpet er ikke ute før tr kommer... Hvis du tror eggløsning ikke er før nå, får du bare dra med deg mannen og håpe på det beste... lykke til uansett!

Ble nå glad for et svar uansett:cat:
Jeg tror at jeg er gravid jeg, men det finner vi jo fort ut om noen dager:)
 
Hei

Har begynt å prøve på nr 2, å husker ikke mye fra forrige gang (selv om barnet bare er 1,5 år) :D

Sluttet på minipillen for ca en måned siden.

Hadde ikke noe mensen, men trooor jeg merket den første eggløsningen...
Hadde mye strekkbart blankt el slim for 12 dager siden (ble også unormalt "ivrig" uten noen grunn til å bli det) og dagen etter kom det pittelitt svakt blod i hvit utflod (nesten ingenting).
Har aldri hatt eggløsningsblødning før, men kan virke som dette var det?
Vil dette si at eggløsningen mest sannsynlig var på dagen med svakt blod?
Hadde sengekos både to dager før slim og qpå dagen med slim.
Håper såklart det klaffet på første forsøk nå da:happy:
Har forøvrig testen med ebay strips siden dagen etter "eggløsningen"
De har vært helt negative hele gjengen. Men er jo noen dager til ikm.
Livmortappen er litt utflatet, med rar "konsistens" (vet ikke om jeg vil si hard er myk...) å veldig langt oppe. Har føltes sånn hver dag i ca en uke nå. Men prøver å ikke taffse så mye...
Har innbilt meg litt stikking i ene puppen og mener jeg hadde svak metallsmak i munnen et par dager, men dette stoler jeg ikke på at ikke bare er hodet som tuller altså



Spennende! Aner ikke..kjenner bare til slim og litt friskt blod 5dpo og da var jeg kvalm frem til ikm og gravid.
Lykke til!
 
Spennende! Aner ikke..kjenner bare til slim og litt friskt blod 5dpo og da var jeg kvalm frem til ikm og gravid.
Lykke til!

Tusen takk :happy:
Den eggløsningen jeg mener jeg hadde og dette slimet var helt forskjellig. Veldig rart. Mener jo at første runde var el med de symptomene jeg hadde og var definitivt el slim... Runde to så hadde jeg ingen el symptomer, å slimet var helt ugjenkjennelig for meg. Aldri hatt sånn før:):shy:
Var som en tykkere enn el slim, strekkbar klatt som kom (sorry).
Venter ikm i morgen dersom første el var riktig. Har en utgått clearblue som jeg tar i morgen tidlig for moro skyld:rolleyes:
 
Tusen takk :happy:
Den eggløsningen jeg mener jeg hadde og dette slimet var helt forskjellig. Veldig rart. Mener jo at første runde var el med de symptomene jeg hadde og var definitivt el slim... Runde to så hadde jeg ingen el symptomer, å slimet var helt ugjenkjennelig for meg. Aldri hatt sånn før:):shy:
Var som en tykkere enn el slim, strekkbar klatt som kom (sorry).
Venter ikm i morgen dersom første el var riktig. Har en utgått clearblue som jeg tar i morgen tidlig for moro skyld:rolleyes:


Høres lovende ut spør du meg:)

Spennende!!
 
Hei

Har begynt å prøve på nr 2, å husker ikke mye fra forrige gang (selv om barnet bare er 1,5 år) :D

Sluttet på minipillen for ca en måned siden.

Hadde ikke noe mensen, men trooor jeg merket den første eggløsningen...
Hadde mye strekkbart blankt el slim for 12 dager siden (ble også unormalt "ivrig" uten noen grunn til å bli det) og dagen etter kom det pittelitt svakt blod i hvit utflod (nesten ingenting).
Har aldri hatt eggløsningsblødning før, men kan virke som dette var det?
Vil dette si at eggløsningen mest sannsynlig var på dagen med svakt blod?
Hadde sengekos både to dager før slim og qpå dagen med slim.
Håper såklart det klaffet på første forsøk nå da:happy:
Har forøvrig testen med ebay strips siden dagen etter "eggløsningen"
De har vært helt negative hele gjengen. Men er jo noen dager til ikm.
Livmortappen er litt utflatet, med rar "konsistens" (vet ikke om jeg vil si hard er myk...) å veldig langt oppe. Har føltes sånn hver dag i ca en uke nå. Men prøver å ikke taffse så mye...
Har innbilt meg litt stikking i ene puppen og mener jeg hadde svak metallsmak i munnen et par dager, men dette stoler jeg ikke på at ikke bare er hodet som tuller altså
Spennende! Var det cerazette du gikk på? :)
 
Lenge siden jeg har kjent etter symptomer. Men nå sitter jeg å kjenner på alt. Har mensen murringer i ene siden. Har hatt de siden fredag..... Håper det er EL, den skulle ha vært på lørdag.. Har lagt inn aksjer. Noe som vet hvor lenge murringene varer?
 
Jeg tok en i dag, å den var negativ...:(
Det var en clearblue test som gikk ut på dato for fire måneder siden, men regner fortsatt med at resultatet er riktig.

Nei, det var kjedelig. Det er jo fortsatt håpe så lenge TR ikke kommer, får håpe du får en positiv test den kommende tiden! :)
 
Nei, det var kjedelig. Det er jo fortsatt håpe så lenge TR ikke kommer, får håpe du får en positiv test den kommende tiden! :)
Ja håper fortsatt litt;)
Jeg har fortsatt ikke hatt noen mensen etter minipillen. Å jeg hadde veldig lange sykluser før jeg begynte på de. Vet ikke om ikm på graviditetstest er to uker etter el, eller om det er lenger om man har lengre syklus:happy090
 
Ja det stemmer :)
Har du erfaring med den?:angelic:
Ikke annet enn at jeg bruker det selv og nå har tenkt å slutte :p Har ikke hatt mensen på mange år, så spent på hvordan kroppen reagerer på pille-slutten :eek::D Syns det er litt gøy å møte andre i samme situasjon, og som i tillegg har brukt samme prevensjon ;) derfor jeg måtte spørre :D
 
Ikke annet enn at jeg bruker det selv og nå har tenkt å slutte :p Har ikke hatt mensen på mange år, så spent på hvordan kroppen reagerer på pille-slutten :eek::D Syns det er litt gøy å møte andre i samme situasjon, og som i tillegg har brukt samme prevensjon ;) derfor jeg måtte spørre :D
Ja det skjønner jeg, å er veldig enig også;)
Jeg merket vertfall ikke noe "spesielt" når jeg sluttet, å mener at jeg fikk eggløsningen allerede ca to uker etterpå. Om jeg ble gravid eller ikke aner jeg ikke, men ingen tegn mens enda:rolleyes: Hadde dog lange sykluser før jeg begynte på disse pillene, så veldig spennende:) Har jo tatt en negativ test nå da, så lover dårlig denne runden. Testen var utgått da...
Har kjøpt en ny fra rfsu (aldri prøvd det merket før), men har planer om å ta den i morgen eller dagen etter... Dyrt å teste hele tiden også:wideyed:
 
Back
Topp