Eggkvalitet - hva satte du inn? ;-)

Gikk ikke veien med oss heller, men fikk to på frys :happy:
Pga ferie blir det ikke nytt forsøk før i august, så det blir en lang sommer :rolleyes:

Ja, men plutselig er dere der :D får nyte sommeren å gjøre så mye gøy som mulig imens :) F.eks ting du ikke kan gjøre når du er gravid ;) det skal jaggu jeg gjøre! :) er en gang ikke sikker på selv om jeg får satt inn når hormonkuren er ferdig :) kanskje vi får rundt samme tid ;)
 
Tror hun i magen var A egg. De på laben var i hvertfall overrasket over kvaliteten på de to blastoene som ble dyrket frem da jeg forrige runde hadde 22 egg hvor ingen ble noe som helst. Har ett på frys og gravid med ene :)
Så kjekt å høre at du er gravid ❤️Det ene forsøket fikk jeg ut 20 egg hvor 16 ble befruktet, men ingen var verdt å satse på. Nå fikk jeg ut 26 egg hvor 19 ble befruktet, så nå venter jeg bare i spenning på om noe av disse kan brukes:rolleyes:
 
Så kjekt å høre at du er gravid ❤️Det ene forsøket fikk jeg ut 20 egg hvor 16 ble befruktet, men ingen var verdt å satse på. Nå fikk jeg ut 26 egg hvor 19 ble befruktet, så nå venter jeg bare i spenning på om noe av disse kan brukes:rolleyes:

Krysser fingrene :) Blir det totalfrys da?
 
Hei!
Fant dette gamle innlegget og tenkte kanskje jeg kunne høre om deres erfaringer mtp kvaliteten på egget og kjønn? Vårt første forsøk med ivf var for ca 3 år siden, vi fikk da ett «gull egg» som de kalte det som ble satt inn og vi fikk en nydelig jente. Vi fikk også et medium egg som ligger på frys. Det sies jo at jenter er det sterkeste kjønn fra start, så min teori er at medium egg kanskje da er gutter? Noen erfaringer her?
 
Hei!
Fant dette gamle innlegget og tenkte kanskje jeg kunne høre om deres erfaringer mtp kvaliteten på egget og kjønn? Vårt første forsøk med ivf var for ca 3 år siden, vi fikk da ett «gull egg» som de kalte det som ble satt inn og vi fikk en nydelig jente. Vi fikk også et medium egg som ligger på frys. Det sies jo at jenter er det sterkeste kjønn fra start, så min teori er at medium egg kanskje da er gutter? Noen erfaringer her?
Mitt toppgraderte 4AA egg (blastocyst) ble en gutt. Min venninne satte inn en blasto gradert "average", det ble jente.Tror ikke det nødvendigvis er noen sammenheng mellom embryokvalitet og kjønn.
 
Jeg har hatt to innsett ved Hausken her i Bergen. De har aldri sagt noe om kvaliteten/score på eggene, men begge har blitt til baby.

Det de har sagt er at eggene har utviklet seg som de skal, og at det ser bra ut.
 
En kan be om bilde av embryoene under utvikling hvor en får bilde etter så så mange timer som viser delingen. Det pleier jeg spørre om , der står ofte kvaliteten , exellent, good- average , osv. men ikke A,b,c..er Haugesund Klinik Haugesund ..

I dannmark vor jeg fikk første fikk en bilder vær gang av de embryoene en satt inn..derfor jeg har spurt og er kjekt å ha ..
 
Back
Topp