eeek!

Dråpe

Elsker forumet
Et strekkmerke på magen min!! trodde ikke jeg hadde fått noe større mage jeg,men det må jeg jo ha gjort... Er ganske lite da, men det er der!! uff...da kommer det sikkert flere etterhvert....[:(]
 
samme her... fant to=( håper d ikke blir så mye mer... de synes nesten ik da men... helt lyse...
 
Ikke sikkert det blir noen flere. Jeg har vært igjenom dette to ganger og har bare fått noen få på hoften og to bitte små rundt navlen. Ikke sjenerede i det hele tatt. dessuten synes de mindre og mindre etter hvert .

lykke til
[;)]
 
jeg fikk et lite på høyre side rundt uke 30 eller noe, men har ikke fått noen flere (er i uke 40 nå) så det er ikke sikkert du får fler. En venninde av meg hadde ingen, men to dager før fødsel fikk hun masse, litt kjipt,men det er nesten borte nå (9 mnd siden hun fødte)

Jeg kjøpte en bra krem i usa som het 9 mnd. så har jeg brukt litt olje.[:)]
 
[:)] Får håper jeg ikke får flere...ødela liksom litt av dagen, når det plutselig dukket opp...

Men det kommer jo ihvertfall et godt resultat ut av det til slutt, det er jo det viktigste. Tror jeg kan tåle noen merker for babyen min... [:)]
 
hehe.. hørte noen kalle det for ÆRESMERKER!

Jeg har magen full - ser ut som en misfarga sebra eller tiger, for stripene sitter tettitett[;)]
 
hehe.. hørte noen kalle det for ÆRESMERKER!


Hehehe....godt sagt... Jeg fant et strekkmerke til i går, det var faktisk nesten midt på hønemora sjøl... så jeg tror nok magen har sunket betraktelig ja!! [:D]
 
Joda, jeg grein skikkelig da det første dukket opp.. Og de ti neste.. Nå har jeg en million å visst jeg skal grine over alle sammen så er jeg ikke ferdig før i mars en gang.. Så jeg lærte meg og leve med det[:)] Jeg har fått verdens beste gave ut av dette å da klarer man å se bort fra strekkmerkene.. Har aldri flasha magen til andre enn samboern uannz så[8D] Har forresten også fått et strekkmerke midt på hønemor.. Trodde ikke det var mulig[8|]
 
Back
Topp