Ebay-tråd

Handler ikke på ebay [emoji14] litt skrekken for det etter noen dårlige erfaringer fra noen år tilbake. Har bedret seg med kvalitet"sikring" de siste årene nå, men fortsatt litt skeptisk. Samboer handler ofte smådeler til prosjektene sine derfra da :) er jo billig og greit
Hvilke erfaringer da?:)
 
Har kjøpt spenner og strikk til mary. Knapper til å ha på de klærne jeg strikker. Og 2 cover til tlf
 
Er du fornøyd med knappene? :) vurderer å kjøpe på meg en gjeng
Bestilte i går :) så får se når de kommer.
826387fda578a5dec51bd9f4b486a0c9.jpg
 
Hvilke erfaringer da?:)
Type miniatyr versjon av hva det egentlig skulle være, en eske med en murstein og knekte deler [emoji14] er veldig veldig mange år siden, og vet de har blitt bedre. Jeg er mer nervøs for hellet mitt [emoji14] men kanskje den og har snudd siden jeg vant Barnevaderen for februar her :D farlig med billige ting også. Ender opp uten penger
 
Type miniatyr versjon av hva det egentlig skulle være, en eske med en murstein og knekte deler [emoji14] er veldig veldig mange år siden, og vet de har blitt bedre. Jeg er mer nervøs for hellet mitt [emoji14] men kanskje den og har snudd siden jeg vant Barnevaderen for februar her :D farlig med billige ting også. Ender opp uten penger
Ahh sånne ting er kjipt ja :/
 
Back
Topp