Dyreste kjole

Jeg har et par til knapt 2000 hver. Kjøpt til å være gjest i bryllup
 
Det var et period i livet som jeg var veldig glad i kjoler - har masse kjoler som ikke passer lenger som jeg betalte ca 2.000 kr for...

Men dyreste (og fineste) jeg har kjøpt betalte jeg næsten 3.500 kr for - i dag synes jeg det galskap å betale så mye for klær som brukes så lite!
 
Kjøpte en skreddersydd fra Thailand for 1800 kr. Og fikk 2, fordi de hadde sydd feil først :eek:
Ellers en kjole til 1200 for mange år siden, men den var så godt brukt og sliten så den gikk i søppelet for litt siden
 
4500 ca. :) vel verdt det da, er vel den kjolen jeg har brukt mest. Passer uansett om jeg er tykk eller tynn, fin kledelig farge, og passer både i bryllup og på fest. :)
 
Tror ikke jeg har kjoler til over 5-600 kr.
 
Ikke jeg heller..
Bruker bunad i bryllup, og bare "vanlige" kjoler til fest:)

Bunaden passer ikke... :( er litt det sol hindrer også, at vekta mi hele tiden varierer så veldig, så jeg orker ikke kjøpe dyre klær som det skal så lite til før de plutselig ikke passer.
 
Maks 1000 kr vil jeg tro. :)
 
Må være en fra floyd til 1000 kr:p
 
En Ralph Lauren kjøle til ca 1800kr. :)
 
Jeg fikk en kjole av svigermor i sommer til bursdagen min. 1850 kr.
Men så finnes det bare denne ene i hele verden og ;-) Det er jeg fornøyd med ;-)
 
Har ikke brukt mye penger på klær generelt, den dyreste kjolen koster vel rundt 5-600 kanskje :)
 
1000 kr. Synes det var mer enn dyrt nok
 
Den kostet 1800 kr og ble kjøpt til min fetters bryllup. Har brukt den noen få ganger i ettertid.
 
600-700-ish.
 
Back
Topp