Dyr

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Har dere dyr hjemme?[emoji1] Hva har dere?[emoji173]️
Vi har en katt på 6 år.
[emoji192]Svein[emoji192]
Han har jeg og samboer hatt siden han var kattunge.
 
Har to katter, en på 3,5 og en på 7år :) Eldste er en liten og nett pusejente med mye spenst, yngste er en litt dumsnill hannkatt som tenker mat før vett og forstand :)
 
Katt, kaniner og høns. :)
 
Hadde en hund. Men satte den på for til ei venninne, som nå har overtatt hu for godt. Trist også, men hu har det tusen ganger bedre der og jeg. Traff de i helga da og jeg er blitt helt forferdelig allergisk mot hu :(
 
Vi har ikke noen hos oss, men avlivet familiehunden hos mamma nå forrige fredag (syk og dårlig, verdens besye hund) så nå skal dem ha ny. Føler ikke den blir like mye min lenger. Men prøver å overbevise dem om å kalle han whisky eller per..
 
Hadde en hund. Men satte den på for til ei venninne, som nå har overtatt hu for godt. Trist også, men hu har det tusen ganger bedre der og jeg. Traff de i helga da og jeg er blitt helt forferdelig allergisk mot hu :(
Så bra at du ser på voffens beste, selv om du helst ville hatt hen hos deg selv!
Synd med allergien på toppen av det..
 
Jeg har to katter, kullsøstre. De er helt forskjellige. Lucy logrer med halen, er hyperaktiv og mammadalt. Perle er lat, feit, elsker mat og pappan sin som hun slikker sår...
 
Vi har ei gammel tispe. En snart 14 år gammel hund. Så vi vet det er grenser for hvor mye lenger vi har henne. Men enn så lenge er hun ved god helse, forholdene tatt i betraktning. (hun har en kronisk sykdom men den er medisinert og under kontroll)
 
Vi har en hann hund, Ace, på snart 5 år. Han er kastrert men har, siden jeg hentet han som omplasserings hund for snart 4 år siden, vært skikkelig valpete. Litt feit, elsker turer på sommer og høst, elsker å sove og leke og ikke minst mat. Men også en skikkelig reddhare. Angst for lyden av Norge rundt og isbilen, takler ikke hunder som bjeffer mye, redd lyden av trampoline, hikking og mer til. Men helt perfekt [emoji813]
 
Ikke nå lenger, men hadde katt som ble 11 år, hun måtte avlives en stund før jul. Barna ønsker seg hund, men det vil ikke vi voksne ha så vi forblir nok dyrløse nå tenker jeg.
 
Har en 7 år gammel blandingstispe. Men pga diverse omstendigheter passer svigers henne fram til august (kanskje fra til etter baby er født.. får se)
 
2 katter[emoji4]
 
Vi har en kanin på 8 år og to akvarier. Kaninen kan visst bli 15 år med riktig stell. Den bor under salongbordet og elsker barna( dette er en hermelin på 1.2 kg før noen sier dyreplageri). Den har vært mye løs siden vi kjøpte den. Men merker den er eldre og vil liksom bare være i buret sitt.
 
Vi har 1 blandingstispe (gjeterhund) på 1 år. Fikk hun bare 2 mnd før jeg ble uplanlagt gravid så det har til tider vært litt tungt å gi hun all treningen hun trenger - men så utrolig verdt det!! Aldri opplevd en hund som er så lykkelig, lydig og glad i mennesker (og dyr forsåvidt).

Har også en dverghamster på 2 år :)
 
Back
Topp