Dyne?

FrøkenHM

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hvilke dyne skal man velge til babyen? Og burde man kanskje ha to forskjellige? Tenker da på en til sommer og en til vinter..

Og hva skal dere bruke i vognen? Pose eller dyne? [emoji28] Jeg har ikke peiling! [emoji23]
 
Vi skal bruke RisaRosa-vognposen vi har fra storesøster på høst/vinter. Tenker et teppe eller lignende holder om sommeren.

Sovepose er mye mer praktisk enn dyne på babyer til hjemmebruk :) kjøpte en dyne til 400kr sist men den ble ikke brukt. Soveposene til en lav pris på Ikea er kjempegode! Anbefales :)
 
Så denne gangen kjøper jeg ikke dyne i det hele tatt (solgte den forrige fordi vi ikke brukte den)
 
Jeg har kjøpt en dyne fra jysk til sengen. Var noe allergivennlig. Husker ikke hva den heter. Har også kjøpt en tynn dyne til å bruke i vognen og vuggen i starten. Så går jeg over til vognposen. Jeg har en vognpose som ble kjøpt til mannen min når han var baby. Jeg har brukt den på alle mine barn og elsker den.
 
Jeg har kjøpt andungen helårs dundyne fra princess . En til vogn, en til bedside crib. Den har fått best i test og princess har 40 % nå! [emoji1303]
 
Jeg har kjøpt andungen helårs dundyne fra princess . En til vogn, en til bedside crib. Den har fått best i test og princess har 40 % nå! [emoji1303]

Takk for tips :happy: det skal jeg sjekke ut. Svigermor har kjøpt en fiberdyne til vogn og vugge, men tenker at jeg helst vil ha dun.
 
Vi har fått dundyne av svigers, både til vogn og sprinkelseng. Men er redd de er aaaaltfor varme på sommeren :eek: Er huket av på nest varmest på skalaen på lappen :nailbiting: Også har vi over 100år gammelt hus som blir veldig varmt om sommeren, så ser for meg at et teppe er nok om natta.. (Det er så varm at vi vanligvis svetter med gjennomtrekk)
 
Jeg har kjøpt andungen helårs dundyne fra princess . En til vogn, en til bedside crib. Den har fått best i test og princess har 40 % nå! [emoji1303]

Tenker vi også skal ha disse! Så de var på tilbud nå så må få hevet meg rundt![emoji5]
 
Jeg har bestilt samme dyne som JLAC, både til vogn og sprinkelseng[emoji4] har kjøpt helseteppe til de varmeste dagene
 
Satt lenge titta på Andungen dynene, men ikke kjøpt noe enda:hilarious: vanskelig vite hva som fungerer før babyen er her. Vurderer prøve sovepose fra Ikea/HM og tenker at det er ganske varmt de første månedene iallefall.
 
Helårs dundyne i minste størrelse. Har kjøpt to, en som blir til vogn/vugge og en til sengen :)
 
Kjøpt Andøy sin helårsdyne fra Kid, den var anbefalt av Norges astma- og allergiforbund så den er sikkert bra :p Kjøpt en til sprinkelseng og en mindre til vugge/vogn. Er 40% på Kid ut dagen idag forresten! :)
 
Vi hadde fiberdyne fra KID, og blir vel den nå også. Storebroren var så varmblodig, han kan fortsatt ikke sove med dundyne. Hadde tenkt å kjøpe dun etterhvert som vinteren kom, men var ikke noe poeng. I tillegg sov han jo bare med meg, så han brukte jo dyna mi mer enn sin egen [emoji23]
 
Dere som har barn fra før og ikke brukte dyna (men sovepose); hvorfor endte dere med å ikke bruke dynen?
 
Back
Topp