Du vet du er småbarnsforeldre...

(selvom det er fryktelig sure penger :( )
 
når du putter smøret i brødboksen, brøet i skapet og kniven i kjøleskapet... fordi du er så sliten :p
 
Når du putter hårbørsten i kjøleskapet eller går å vugger på handlevognen på butikken på tross av at barnet er i bhgen :p
 
Når mannen drar ut for å kjøpe ny doring og kommer hjem i ekstase siden han her funnet en med en ytre og indre ring (vanlig og liten til barn slik at vi slipper å bruke eget dosete når lille U en gang skal begynne do-treningen
 
Når mannen drar ut for å kjøpe ny doring og kommer hjem i ekstase siden han her funnet en med en ytre og indre ring (vanlig og liten til barn slik at vi slipper å bruke eget dosete når lille U en gang skal begynne do-treningen

Kor kor?!? Må/vil ha!
 
Når man er på julebord og plutselig finner ut at man ble gulpa på før man gikk hjemmefra :eek:
 
Herregud som jeg ler :p :p :p
 
Eller starter bilen så du kan ha varmen på mens du leter etter bilnøkkelen.

Det har skjedd meg ofte :p er det mulig liksom... Som regel har jeg måttet ta reservenøklene, føler meg rimelig teit når jeg kommer ut å ser at bilen står å går ;)
 
Når du har trynet fullt av kloremerker fordi babyen din har utforsket alle kroker av ansiktet:p
 
Back
Topp