Du vet du er gravid når ...

Miiniputt

Glad i forumet
Junilykke2018
Haha - fyll inn hva enn som passer deg best!

Men i skrivende øyeblikk for meg er det at vi har lagt oss for å sove, og jeg vurderer å legge meg ut i stua fordi jeg plutselig syns samboer lukter vondt :p :p
 
Haha - fyll inn hva enn som passer deg best!

Men i skrivende øyeblikk for meg er det at vi har lagt oss for å sove, og jeg vurderer å legge meg ut i stua fordi jeg plutselig syns samboer lukter vondt :p :p
:hilarious: Det har jeg faktisk gjort jeg altså :D Luktet så sykt vondt av han da jeg våknet en batt at jeg brakk meg :hilarious: La meg på sofaen :)
 
Hahaha! Kjenner meg igjen, tror ikke mannen hadde så dårlig ånde før altså..,,:D

....Når man våkner kl 5 om natta og det tydeligvis er meningen at man skal være våken.... :)
 
Hahaha! Kjenner meg igjen, tror ikke mannen hadde så dårlig ånde før altså..,,:D

....Når man våkner kl 5 om natta og det tydeligvis er meningen at man skal være våken.... :)
Det værste er liksom ikke ånden en gang :p bare syns hele han og dyna hans lukter fært :p Hahah.. jeg må jo bare le...

Åh, så slitsomt! Kl 5!! Håper det snur da <3
 
Haha - fyll inn hva enn som passer deg best!

Men i skrivende øyeblikk for meg er det at vi har lagt oss for å sove, og jeg vurderer å legge meg ut i stua fordi jeg plutselig syns samboer lukter vondt :p :p
Sånne tråder hører til inne på våre leker, og der finnes denne tråden fra før ;)

Link her til våre leker
 
Når du nå forlate huset når 5 åringen i hus vil ha fiskekaker.
Blir så kvalm av lukten.
 
Når du gråter av gatebilreklamen fordi du blir så rørt av at de samler inn penger til ny bil til en som har ødelagt bilen
 
Når du er så varm og svett om natten at du har byttet ut vinterdyna med et pledd og sover med vinduene åpne..
 
Back
Topp