Du vet du er gravid når....

.. når du brekker deg gjennom tannpussen :yuck:
 
(Og ikke har vent deg helt til tanken enda)... når du glemmer deg og bestiller en øl til maten på restaurant og ikke husker på at du strengt tatt ikke kan drikke den før den står foran deg på bordet. Ble dobbelt opp på samboer da ;)
 
...når mat du ALDRI har likt i det hele tatt plutselig er din nye craving[emoji85][emoji1303]
 
(Og ikke har vent deg helt til tanken enda)... når du glemmer deg og bestiller en øl til maten på restaurant og ikke husker på at du strengt tatt ikke kan drikke den før den står foran deg på bordet. Ble dobbelt opp på samboer da ;)

Haha Erdinger alkoholfri øl er kjempegod[emoji1] Anbefales som fin erstatning [emoji4]
 
Haha Erdinger alkoholfri øl er kjempegod[emoji1] Anbefales som fin erstatning [emoji4]

Heldigvis er det endel gode alkoholfrie øl ja :) carlsberg og SAN Miguel sine er også bra! Erdinger mener jeg å huske jeg også drakk endel av sist, er etiketten rød?

Cluet er bare å huske på å bestille alkoholfri istedenfor en vanlig en da[emoji85][emoji85] blir vel lettere etterhvert som tanken får plantet seg enda bedre fast kanskje ;)
 
Heldigvis er det endel gode alkoholfrie øl ja :) carlsberg og SAN Miguel sine er også bra! Erdinger mener jeg å huske jeg også drakk endel av sist, er etiketten rød?

Cluet er bare å huske på å bestille alkoholfri istedenfor en vanlig en da[emoji85][emoji85] blir vel lettere etterhvert som tanken får plantet seg enda bedre fast kanskje ;)

Den er vel blå når den kjøpes på boks hvertfall, husker ikke hvilken farge den har på glassflaske. Carlsberg sin har jeg smakt og er god! Men SAN Miguel sin alkoholfrie har jeg ikke testet enda, blir neste gang [emoji1] Er herlig at det finnes god alkoholfri øl vi kan drikke [emoji1][emoji322]
Hehe det blir vel en vane etterhvert [emoji4]
 
... du sovner på sofaen på jobb når du ser på film med beboer på ni år! Uff, ikke bra[emoji51][emoji51]
 
Når du holder deg våken til klokken tikker over tolvslaget på natta, slik at du kan se at én dag blir lagt til på gravidappen :rolleyes:

Så sant [emoji23]
 
Når du er trøtt uansett hvor mye du har sovet på et døgn! Gjesp!
 
Når du plutselig tenker på noe litt ekkelt og brekker deg skikkelig. Randen på å kaste opp!
 
Når du får hetta av å våkne opp en dag uten ømme pupper :p
 
Når du brekker deg i kassa på rema for ekspeditøren har så dårlig ånde... [emoji40]
 
Når du får hetta av å våkne opp en dag uten ømme pupper :p

Haha, det gjorde jeg idag tidlig[emoji23] har "heldigvis" kommet tilbake i løpet av dagen[emoji23][emoji23]
 
Når du har sovet på sofaen i to timer etter jobb og likevel føler behovet for å legge deg når klokka går mot 21 :p
 
Når appetitten er umettelig i perioder (når kvalmen ikkje er tilstede)
6fb27a79678e15ec8b0c66a0994d2e6d.jpg

Dagens frukost [emoji85]
 
Back
Topp