Du vet du er gravid når...

Når du blir kvalm av lukten til ansiktskremen, som tidligere luktet himmelsk.
 
Nei huff, stakkars deg. Var ikke så langt fra selv i dag.
Det er egentlig ikke så synd i meg, jeg spyr ikke ofte, det er bare kroppen som finner helt perfekte tidspunkt å gjøre det på :p
 
Når du blir sinna på gubben for han tar til seg to ganger av lasagnen og du er redd du ikke skal få nok :p

Når du egentlig ikke ser poenget i å spise for du er jo sulten igjen 15 min senere uansett og da også kvalm!

Når du har lyst på alt mulig, men når du får det syns du bare det smaker æsj!


Desember 2014

Bruker App
 
Du er SÅ fornøyd med å ha lurt bilen inn mellom to andre i parkeringstunnellen helt til du rygger liitt for langt bak og treffer en lyktestolpe slik at den står og svaier et par runder etterpå... Unnskyldninga mi?: jeg var sulten, på vei til lunsj og selvfølgelig: gravid...


Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️
 
Du vet du er gravid når du tror kattene er opphengt i spybøtta med vann fordi de VET at du er dårlig, dermed banner og kaster ting rundt deg :eek:
 
Last edited:
oooh.. Jeg gikk å kjøpte ROSA spybøtte! Skal man føst spy vil jeg helst se en frisk farge. hahaha (morbid humor sa du?)
 
oooh.. Jeg gikk å kjøpte ROSA spybøtte! Skal man føst spy vil jeg helst se en frisk farge. hahaha (morbid humor sa du?)
Hahahaha! Begynte spyinga i dag, tør ikke tenke på hvordan det ville vært uten sea bands. Glad mamma har sort bøtte :)
 
NÅR DU ER GRINETE uten å ane hvorfor :eek::confused:

Blir jo ikke mindre grinete av den grunn.

Jeg er grinete, og prøver å finne ut hvorfor. Og da blir jeg bare enda mer irritert, for jeg finner jo ikke ut hvorfor jeg er sur og irritabel. MEN jeg overbeviser meg selv om at jeg helt sikkert har grunn til det da.
 
Når du nesten begynner å gråte fordi du har klart å klore deg selv 1mm på hånda :p


<3 venter et vinterbarn <3
 
Jeg er grinete, og prøver å finne ut hvorfor. Og da blir jeg bare enda mer irritert, for jeg finner jo ikke ut hvorfor jeg er sur og irritabel. MEN jeg overbeviser meg selv om at jeg helt sikkert har grunn til det da.
Jeg måtte gi tapt og bare in finne meg med at jeg var grinete. Kanskje jeg bare var sulten? :)
 
Når du hamstrer inn alle mulige hamburgerbrød og alle mulige ostetyper for å greie å lage like god toast som den de har på McDonald´s... SMAKER FORTSATT IKKE LIKT :(

Osten er emmenthaler iallefall. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når venninna di og "tantungene" dine ringer og synger bursdagssangen for deg og du blir så rørt at du ender opp som det sippetrynet. Unga skjønte ingenting... Mor bare lo og sa "jeg hadde tenkt til å spørre om det fortsatt går bra, men jeg antar svaret er ja siden du helt tydelig er hormonell." Haha...

Hormonell sa du? Gubben holdt på å daue av latter... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når venninna di og "tantungene" dine ringer og synger bursdagssangen for deg og du blir så rørt at du ender opp som det sippetrynet. Unga skjønte ingenting... Mor bare lo og sa "jeg hadde tenkt til å spørre om det fortsatt går bra, men jeg antar svaret er ja siden du helt tydelig er hormonell." Haha...

Hormonell sa du? Gubben holdt på å daue av latter... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer med dagen!


27.12.14
02.06.10
 
Når du må sove hver gang mini på 7 mnd sover på dagtid, og i tillegg må legge deg halv ti på kvelden :p
Noe tom for energi :p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Jeg vet, jeg spurte de som jobbet der :p:rolleyes:

Jeg har jobbet der i min glade ungdom... Har faktisk vært fysen på den toasten den siste uka selv... Men trodde de hadde sluttet med den? :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har jobbet der i min glade ungdom... Har faktisk vært fysen på den toasten den siste uka selv... Men trodde de hadde sluttet med den? :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum

Du, jeg også faktisk, haha! Men er så lenge siden, så osten husket jeg ikke navnet på. De sluttet med den for lenge siden, men nå er den tilbake i de restaurantene som serverer frokost! Med andre ord fra 07 til 09.30 hver dag. Jeg ble sååå glad da jeg fant det ut! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uhhh! Nice! Takk. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp