Du var så ønsket,men nå er du borte

Herr.Klepp

Andre møte med forumet
Natt til tirsdag 18/10 mistet vi den lille gutten som vi hadde kjempet for[:(] Etter 3 ivf forsøk ble vi endelig gravid,gleden var til å ta og føle på, men det skulle bare vare i 22 uker før det gikk så galt, etter at vannet gikk en uke tidligere med innleggelse på sykehus og mye smerter og blødninger så satte fødselen i gang mandag kveld,desverre så alt for tidlig at det ikke var noe håp for den lille som ikke har fått utviklet seg nok til å klare denne tøffe verden. For mor var det et Helvete i smerter fysisk og sykisk,for meg et helvete i sykisk smerte over tapet og over hvor vondt mor hadde det [:(] Dette er en opplevelse jeg ikke unner selv min verste fiende.

Måtte bare få ned noen ord[:(]
 
[:(] sender dere mange varme klemmer og tanker
 
Huff så forferelig trist og urettferdig [:(][:(] Dere hadde jo kommet så langt. Kan ikke forstå hvor vondt dere har det nå, men jeg håper dere tar vare på hverandre og prater ordentlig ut om dette.... Og at dere ikke gir opp drømmen om å bli foreldre... Verden kan være fryktelig urettferdig noen ganger [:@] Mange varme klemmer fra meg..
 
NEI...jeg vil ikke at det skal være sånn[:(] Når man gleder seg så veldig over ett barn og så skal man være nødt til å oppleve slikt. Jeg har ikke ord for hvor trist jeg syns det er.

Kan bare si at jeg føler med dere...
 
Min dypeste medfølelse med både deg og din kone.
Ord strekker ikke til.
 
så trist Herr.Klepp!

helt forferdelig [:(][:(][:(]

Min dypeste medfølelse til dere!

Kathrine
 
Hei.
Jeg vet hva dere gjennomgår nå, da jeg selv har mistet.
Håper dere har folk rundt dere som støtter dere i sorgen.
Ønsker dere alt godt videre.
Klem fra meg
 
håper virkelig det går bra med dere herr.klepp, begynte og gråte når jeg leste dette[:(]
verden er desverre urettferdig...
ta godt vare på hverandre i denne vonde tiden, ønsker dere lykke til videre, og håper det klaffer for dere igjen ganske snart.
bare ikke gi opp...

trøste klem[:)]
 
ORIGINAL: Micamor

Min dypeste medfølelse med både deg og din kone.
Ord strekker ikke til.



signerer på den
 
Jeg vet ikke hva jeg skal si [:(] Jeg vet hvordan dere har det vi mistet lille tulla vår i uke 25 og jeg syns det er så trist å lese at dette rammer så mange.Jeg håper dere har støtte rundt dere og at dere tar vare på hverandre i den tøffe tiden.

varme tanker og klemmer fra lille meg
 
ORIGINAL: ~Kathrine~

så trist Herr.Klepp!

helt forferdelig [:(][:(][:(]

Min dypeste medfølelse til dere!


Signerer denne.. blir så tom for ord..
 
Min dypeste medfølelse til dere begge....
 
Jeg vet ikke hva jeg skal si jeg.. Dere har min dypeste medfølelse [:(][:(]
 
føler masse med dere!!!

 
ord strekker ikke til. sender dere mine varmeste tanker!
 
ingen fortjener noe slikt vi gir vår beste medfølelse og håper dere en gang senere får ett lite lykketroll. som kan dempe deres sorg
kos og klem
 
Back
Topp