Du som er fra Grenlandsområdet....

skal si 12/8 ? Så kan vi event endre om det skulle vise seg at det absolutt ikke passer, tenker ettermiddagen om det passer best?
 
Er med på den!
 
Jeg jobber så ettermiddag er fint! :D

-Fra appen-
 
Er det noen preferanser på sted? Passer det best i Porsgrunn eller Skien? Event andre plasser ?
 
Det blir det samme for meg, men om det kommer noen fra Stathelle er det vel kortere vei til Porsgrunn? :) Jeg er åpeen for det meste! Ikke sånn superkjent når det kommer til spisesteder i Skien, hadde vært kos å tatt en kopp kaffe eller noe :) Jeg blir sikkert sulten etterhvert :p Særlig om det er etter jobb!

-Fra appen-
 
Kjører også fra Stahelle... Ikke særlig kjent i Skien. (Innflytter som jeg er) [emoji4]
 
Porsgrunn er kos :) Er det Jonas på brygga som gjelder?

Fastlegen min kommenterte forresten at han hadde en "fem- seks stykker av dere, så det jeg blander uker litt, hvor langt har du kommet igjen?" Fruktbart i Bamble :p
 
Jonas er bra [emoji4] jeg har fastlege i Langesund... 31+0
 
Vi diskuterer klokkeslett på skjult, er alle på skjult? :)

-Fra appen-
 
Hei.
Kikker innom her jeg.
Har termin 31 Oktober,men har hengt på November-forumet siden menstermin var 4 November.
Venter da en gutt,
Har en jente fra Januar 13 fra før.

Kommer fra Porsgrunn, men er bosatt i Skien.
Jeg har virkelig fått føle på sjessinga de siste dagene, wienerbrød og sjokomelk :( :p

Sendt fra mobilappen
Vi skal treffes på Jonas B tirsdag 12. August, er dere med? :)

-Fra appen-
 
Hørtes kjempekoslig ut,skulle ønske jeg kunne være med.. :(
Er planleggingsdag i barnehagen,så har ettåringen hjemme da.Pluss at jeg venter på godkjenning på penger fra nav,så er blakk som bare det :(
 
Hørtes kjempekoslig ut,skulle ønske jeg kunne være med.. :(
Er planleggingsdag i barnehagen,så har ettåringen hjemme da.Pluss at jeg venter på godkjenning på penger fra nav,så er blakk som bare det :(
Åh så synd :( Neste gang da! Vi treffes nok flere ganger! :D Jeg kommer til å være sosialt utsultet etterhvert, har akkurat blitt 100% sykemeldt :p Du kunne jo bare tatt med deg ettåringen da og en kopp kaffe eller te skulle jeg alltids kunne ordne til deg ;)

-Fra appen-
 
Åh så synd :( Neste gang da! Vi treffes nok flere ganger! :D Jeg kommer til å være sosialt utsultet etterhvert, har akkurat blitt 100% sykemeldt :p Du kunne jo bare tatt med deg ettåringen da og en kopp kaffe eller te skulle jeg alltids kunne ordne til deg ;)

-Fra appen-

Takk for det.men jeg må eventuelt ta bussen fra gulset og.. :-(

Sent from my HUAWEI P7-L10 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp