Droppler undersøkelse uke 24 (25)

Anna77

Betatt av forumet
F.k torsdag har eg en maraton dag på sjukehuset.
Bur 2,5 timer ifrå sjukehuset, så det er greitt å ta fleire ting på ein gong...

Kl 11: poliklinisk time, fødeavdelingen
Eg trudde eg sku på ny ultralyd, å gleda meg te å få sjå babyen igjen... :Heartred
Men damå i tlf sa at eg sku på en DROPPLER time som var vanlig i uke 24 -kan noken forklara meg ke det e??? Ingen ultralyd, å eg får ikkje sjå babyen igjen?

Kl 1140: poliklinisk time, fødeavdelingen
Samtale med anestesileger, det skal nok bestemmas kor eg ska føda.... Eller noke anna?

Kl 13: poliklinisk time, hjerteavdelingen
(Ultralyd av mors hjerte, blir spennande å sjå koss hjerta mitt som e operert, takle så mykje ekstra blod i kroppen. Har en kunstig hjerteklaff som tikker, den hører eg jobber meir....)

Kl 1420: poliklinisk time, fødeavdelingen
Ny samtale med spesialist som har fulgt meg si før eg blei gravid....

Åsså håpe eg at kjærasten når noke av dette, ellers blir det en tøff dag!!
Håpe kun på positive resultat :Heartred
Å at eg har lyst å starta shopping te babyen ettepå:Heartred:Heartred:Heartred
 
Du er på mars 2015 nå. Dere skal vell høre hjertelyden av fosteret da :) du kan alltid bestille time til privat ultralyd om du har behov for å se den lille. Vanligvis får man kun 1 i svangerskapet. Hvis noe vokser galt eller har ikke samsvarer hvilken str det bør være så får man jevnlig kontroll med ultralyd. Ellers er det hjertelyd og urinprøvene som blir kontrollert
 
Hahaha! Tusen takk for info! Eg "e" i 2015 eg.... Framtidsdrømmane ligge i 2016, lure på om det e mulig å flytta innlegget... Haha!
 
Back
Topp