Drikker dere kaffe?

Babiiis

Andre møte med forumet
Har sett at gravide bør kutte ned på kaffe.
Hva er deres forhold til å drikke kaffe under graviditeten? Jeg prøver å unngå å drikke det helt, og det har egentlig ikke fristet så mye i det siste heller.

Men jeg tilbys kaffe på jobb hele tiden og da pleier jeg å ta i mot, for jeg ønsker å holde graviditeten skjult foreløpig. Men det går noen kopper kaffe i vasken i løpet av en dag :angelic:
 
Jeg drikker kaffe. Prøver å bare drikke før lunsj
 
Jeg drikker 2 kopper om dagen. Hvis jeg drikker Cola eller Pepsi så kutter jeg ned på kaffen. Har også kjøpt koffeinfri kaffe fordi jeg elsker kaffesmaken, og den gir meg litt placeboeffekt :p
 
Jeg tyr også til den koffeinfrie, synes den er kjempegod:happy:

På jobb drikker jeg kakao. Hos mine foreldre tømmer jeg litt og litt kaffe ut i vasken når de ikke ser:hilarious:

Jeg vet at en fint kan drikke kaffe i forhold til anbefalingene, men jeg har en tendens til å engste meg for alt mulig, så derfor kutter jeg ut det meste, mest for å slippe å engste meg:D
 
Jeg drikker en kopp med mannen hver morgen før vi drar på jobb:happy: var før en stor kaffedrikker, så er ganske stolt av meg selv :hilarious:

Har også kuttet cola, hvis jeg skal ha cola tar jeg den som er uten sukker og koffein :happy:
 
Jeg har byttet ut kaffe med koffeinfrikaffe. Vil ikke ta noen sjanser, hvis jeg får lyst på cola light, drikker jeg heller koffeinfri cola :happy:
 
Drikker inntil 2 kopper om dagen, sort kaffe. Alternativt en cortado i stedet. Droppet cola. Har også nescafe koffeinfri, og en filtermalt Friele koffeinfri på lur om det kommer kaffebesøk
 
Jeg kutta koffein helt ut fra dagen jeg hadde egginnsett:) vet jo anbefalingene sier man kan drikke litt, men jeg har valgt å kutte det helt.
 
Kuttet ut da jeg begynte på dette forsøket for eggdonasjon. Savner det ja men går greit:angelic:
 
Jeg drikker cola og iskaffe, holder egentlig ikke telling over hvor mye koffein det blir, men tror det er innenfor anbefalingene om 100-200 mg koffein. Red bull derimot har jeg sluttet med ;)
 
Ja, det gjør jeg. Men det er ikke snakk om mengder.
Får en kopp på senga nesten hver morgen, og så drikker jeg en kopp eller to på jobb.
 
Jeg drikker kaffe, men har redusert forbruket betraktelig. Hehe. Men helt borte blir det ikke før evt kvalmen tar over.
 
Jeg drikker ikke kaffe nå i svangerskapet. Har også sluttet å kjøpe coca cola
 
Drikker ikke kaffe og har heller aldri gjort :)
Men var avhengig av Pepsi Max før, nå har jeg fått craving på cola med isbiter. Prøver å holde meg til 1-2 glass om dagen :shy:
 
Kutta ut kaffe og annen koffeinholdig drikke ved egginnsett og har holdt meg siden. Savner kaffe på jobb, men det går stort sett greit.
 
Back
Topp