~ Drømmen om nummer to ~

Pokker heller:/ hadde så trua!!!! Var så sikker på at du endelig skulle få komme deg inn i et teeminforum!! Men pp14 og pausemnd på pergo har funket for deg før, så krysser fingrene for en gjentagelse der!!! August er jo en fin mnd det og <3
sender over en stor klem <3
Jaa dustepp! Håpet om en liten bror eller søster er her fremdeles, så alt håp er ikke ute før pp15 er over, så vi får håpe det klaffer før det :) August er veldig fint, så vi får krysse fingrene for det ❤️ Takk gode du ❤️
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
August er en vakker måned [emoji7] Helt perfekt tid å få barn på! Ikke for varmt, fortsatt ikke kaldt. Mye innekos vær fremover, deilig temperatur å gå tur i. Kan pakke de små inn i nydelige ullklær etterhvert.. [emoji7][emoji7] August kan jeg anbefale [emoji1]
August er absolutt ikke så værst nei, så vi får krysse fingrene for alt det du sa :D Måtte denne mnd gå fort ❤️
 
Krysser fingerne for gjentakelse av suksess-oppskriften fra sist
 
PP 14 - CD 3
CD 3 og puppene er fortsatt superømme! Gjør vondt bare jeg er borti, så hva skjer? Blør også veldig lite, så forstår ingenting.. Fikk også vite at en kollega er gravid, og vi snakka sammen for bare noen uker siden at vi begge har slitt med å bli gravide tidligere, og hun grudde seg til å begynne prøvingen igjen, og vipps ble hun gravid på første forsøk.. Det er så urettfeigt! Jeg og vil bli gravid :(
 
Uff, så trist å se at d ikke gikk denne gangen, d virket jo så lovende på testene[emoji26] Kan ikke skjønne annet enn at lillebror/søster må sitte denne mnd[emoji177]
 
Uff, så trist å se at d ikke gikk denne gangen, d virket jo så lovende på testene[emoji26] Kan ikke skjønne annet enn at lillebror/søster må sitte denne mnd[emoji177]
Jaa det var kjipt, men sånn ble det :( Krysser alt jeg eier og har for det altså! Nå er det på tide ❤️
 
PP 14 - CD 6
Tanta har reist for denne gang, og vi avtalte at hun ikke skulle komme tilbake før om 1,5 års tid, og hun gleda seg til en lang ferie ;) De siste dagene har jeg hatt en skikkelig øm følelse nedi der, klarer ikke helt å sette fingeren på hva eller hvor det er, men rundt livmor/eggstokker, så håper det er gullegget som vokser seg stort :) Aksjeleggingen begynner så snart sambo blir frisk, så nå må det bare gå altså ❤️
 
PP 14 - CD 7
Da er tempingen starta opp igjen, orker ikke drive med det når tanta er her. Så nå får vi bare vente og se når el har tenkt å dukke opp :) Lurer sånn på hva det er som gjør jeg ikke blir gravid når jeg i følge tempingen har el hver mnd? Koman da kroppen, dette må bare være siste pp for nå orker jeg ikke mer, og tenk for en glede å gi lillemann en bror eller en søster ❤️ Å få barn er iallefall ikke en selvfølge, så jeg er så evig takknemmelig for han vi har!

Lite spennende foreløpig :p
28504735-612D-41CE-B5C5-EA7EFC06F153.jpeg
 
Tenk at d skal være så håpløst vanskelig for noen[emoji17] Håper VIRKELIG lillebror/søster sitter for dere denne mnd[emoji177]
 
Tenk at d skal være så håpløst vanskelig for noen[emoji17] Håper VIRKELIG lillebror/søster sitter for dere denne mnd[emoji177]
Ja det er sykt urettferdig! Noen blir gravide bare av å se på hverandre, mens andre holder på i åresvis. Skjønner bare ikke hvorfor det skal være sånn.. Det håper jeg og ❤️
 
Det er så rart at det skal være så stor forskjell ja. Kjenner jeg nesten blir mannevond når folk fleiper om at de er så fertile at de knapt kan vaske trusene sine med mannens. Måtte bite meg i tunga da jeg var på leirdueskyting (damekveld) og det kom noen kommentarer på at å lage barn var fort gjort. Fnys!

Krysser fingre for at noe skjer her nå. :Heartred
 
Det er så rart at det skal være så stor forskjell ja. Kjenner jeg nesten blir mannevond når folk fleiper om at de er så fertile at de knapt kan vaske trusene sine med mannens. Måtte bite meg i tunga da jeg var på leirdueskyting (damekveld) og det kom noen kommentarer på at å lage barn var fort gjort. Fnys!

Krysser fingre for at noe skjer her nå. :Heartred
Ja samme her! Folk lirer av seg de rareste kommentarer om hvor fort de blir gravide.. Veldig hyggelig når de vet hvordan det har vært for oss.. Får virkelig håpe det altså ❤️
 
Dette er måneden! [emoji1] August er en nydelig måned og skjebnen har spart gullegget helt til denne måneden [emoji7]

Kom igjen, egget! Kom igjen!! [emoji122][emoji122][emoji122]
 
Ja det er sykt urettferdig! Noen blir gravide bare av å se på hverandre, mens andre holder på i åresvis. Skjønner bare ikke hvorfor det skal være sånn.. Det håper jeg og [emoji173]️

Nei, det er helt ubegripelig, og føles så totalt unødvendig! Men DET skal de små få vite når de vokser opp, de var virkelig, VIRKELIG, høyt ønsket og etterlengtet[emoji173]️
Den der "vi blir gravide bare av å se på hverandre/vaske trusene i lag/være i samme rom" etc, gjør meg så utrooolig provosert. Var en på jobben her som kom med den uttalelsen, når jeg bemerket at da var jo dem heldige og at d slettes ikke var alle som hadde d sånn klarte han å lire av seg at da var d fordi man stresset med å bli gravide, for han visste nemlig om såå mange som hadde blitt gravide når dem "gav opp"...aargh[emoji36] Folk altså!!
 
Stor klem.
Kjenner igjen følelsene dine. 14pp her og...
 
Back
Topp