~ Drømmen om nummer to ~

Ja nå har de ikke noe valg altså :p Jeg har bursdag i morgen, så mannen har bare med å trå til :hilarious::hilarious:

Ja nå må de trø til! Mannen har sagt jeg må si i fra når EL er. [emoji106] så jeg skal snike meg til en runde i morgen uten å si noe også skal jeg si at tempen økte på fredag så han må en runde da også [emoji23]

Åhh, da må han virkelig trø til i morgen ja [emoji173]️ Gratulerer på forskudd [emoji173]️ (i tilfelle jeg ikke kommer meg på nett i morgen, meldt storm her...) :/
 
Den gangen jeg ble gravid fant jeg aldri el med testene. Så var veldig overrasket etter pp18.
Så hærlig :) Jeg gikk tom for tester lenge før el da jeg ble gravid med mini også, og var borte fra mannen en hel uke da jeg egentlig skulle hatt el, men den kom samme dagen vi kom hjem, så det er jo helt rart egentlig at vi faktisk ble gravide akkurat da! Hadde pausemnd på pergo da, og det har jeg nå også, så er nok derfor el er litt forsinka :)
 
Ja nå må de trø til! Mannen har sagt jeg må si i fra når EL er. [emoji106] så jeg skal snike meg til en runde i morgen uten å si noe også skal jeg si at tempen økte på fredag så han må en runde da også [emoji23]

Åhh, da må han virkelig trø til i morgen ja [emoji173]️ Gratulerer på forskudd [emoji173]️ (i tilfelle jeg ikke kommer meg på nett i morgen, meldt storm her...) :/
Haha, ja kjør på ;) Heldigvis er det en fin måte å lure de til sengs på ;)

Tusen takk ❤️ Huff, det er ikke noe gøy! Du får kose deg inne med masse stearinlys og fyr i peisen ;)
 
Står AUGUST på den testen ja [emoji108][emoji16][emoji1] Her er det bare å kjøre på med runder i senga [emoji1][emoji1]
 
gratulerer med dagen imorgen.

NÅ må det vel bli baby vel!
 
Haha, ja kjør på ;) Heldigvis er det en fin måte å lure de til sengs på ;)

Tusen takk [emoji173]️ Huff, det er ikke noe gøy! Du får kose deg inne med masse stearinlys og fyr i peisen ;)

Hehe ja er faktisk det :)[emoji23]

Stearinlys har vært tent og blir nok tent i morgen også! :) men tro det eller ei, men bor i et hus uten peis! :) her varmer vi kun på strøm[emoji23] men bor i bare 3 år gammelt hus, så er så tett at varmen holder seg bra! :)
 
Hehe ja er faktisk det :)[emoji23]

Stearinlys har vært tent og blir nok tent i morgen også! :) men tro det eller ei, men bor i et hus uten peis! :) her varmer vi kun på strøm[emoji23] men bor i bare 3 år gammelt hus, så er så tett at varmen holder seg bra! :)
Det er så koselig ;) Nei har dere ikke, det er jo så koselig :rolleyes: Vi har bare fyrt en gang i år, og det var når det var 6- i går, så nye hus holder godt på varmen ja :)
 
PP 14 - CD 16
Idag steig tempen og hurra for det :D Det betyr el enten i går eller i dag, og vi fikk til en runde til i dagtidlig, så nå er jeg godt fornøyd ;) Rart hvor lysten man blir rundt el altså :hilarious:

Har ikke flere eltester, så får ikke sjekka der; men det spiller egentlig ingen rolle :) Nå må tempen bare fortsette å stige, så forlanger jeg positive tester om en 10 dagers tid ;)

C9386985-132A-4101-B38C-D26F09E1914F.jpeg
 
Hipp Hurra[emoji322]
Gratulerer så mye med dagen din i dag[emoji16]
Blir spennende om 10-12 dager[emoji6]
 
Hurra for temp.økning! Håper gullegget har sluppet nå. :D
 
Gratulerer så mye med dagen :D
 
Hipp Hurra[emoji322]
Gratulerer så mye med dagen din i dag[emoji16]
Blir spennende om 10-12 dager[emoji6]
Hurra for temp.økning! Håper gullegget har sluppet nå. :D
Gratulerer så mye med dagen :D
Gratulerer med dagen! ❤️
Tusen takk dere ❤️❤️ Vi får håpe dette var gullegget, dette jo vært en fin bursdagsgave ;) Nå må bare tempen stige til værs :D
 
Back
Topp