~ Drømmen om nummer to ~

Det høres lurt ut med litt ekstra aksjer, man må gjøre det man kan ;)

Regner du deg som 1 DPO i dag da, eller? :) Når blir det testing? Var det neste fredag det var snakk om?
Ja kan ikke la sjansen dra ifra oss, så aksjer ble lagt inn i gårkveld, så jeg er enten 1 eller 3 dpo, veldig usikker, men regner med første test ryker neste fredag uansett ja, så får vi se :D
 
Ja kan ikke la sjansen dra ifra oss, så aksjer ble lagt inn i gårkveld, så jeg er enten 1 eller 3 dpo, veldig usikker, men regner med første test ryker neste fredag uansett ja, så får vi se :D

Gleder meg som alltid til testing :D
 
Hvordan går det med deg i dag? Noen symtomer? Venter du til fredag med å teste?:)
 
Hvordan går det med deg i dag? Noen symtomer? Venter du til fredag med å teste?:)
Joda, første dag på jobb etter to uker ferie, så alt er litt kjipt, haha :p Kjenner ikke på noen symptomer enda da, venter på at puppene skal bli ømme, noe de ikke er enda, men håper det snart skjer noe! Det er vel målet, men det ryker nok en på onsdag tenker jeg :hilarious: Duda? Noen symptomer? :D
 
PP 9 - CD 20
Idag er jeg enten 5 eller 7 dpo, om egget faktisk slapp denne runden. Har enda ikke fått ømme pupper, så er litt i tvil. Men om jeg skal gå ut i fra slimet er jeg rundt 7 dpo, så drister meg nok til en test i morgentidlig, selvom jeg vet det uansett er for tidlig :p
 
PP 9 - CD 20
Idag er jeg enten 5 eller 7 dpo, om egget faktisk slapp denne runden. Har enda ikke fått ømme pupper, så er litt i tvil. Men om jeg skal gå ut i fra slimet er jeg rundt 7 dpo, så drister meg nok til en test i morgentidlig, selvom jeg vet det uansett er for tidlig :p

Optimistisk for deg ❤️
 
Joda, første dag på jobb etter to uker ferie, så alt er litt kjipt, haha :p Kjenner ikke på noen symptomer enda da, venter på at puppene skal bli ømme, noe de ikke er enda, men håper det snart skjer noe! Det er vel målet, men det ryker nok en på onsdag tenker jeg :hilarious: Duda? Noen symptomer? :D

Jeg har noen symtomer, kjenner fks mye forskjellig i magen.. kjente en brennende stikking på høyre side nå nettopp fks. Men om det er reelle symtomer på graviditet gjenstår å se! Kjipt at ferien er over da!! Jeg har heldigvis to uker igjen:) gleder meg til du skal teste i morgen, det skal jeg og!;-)
 
Jeg har noen symtomer, kjenner fks mye forskjellig i magen.. kjente en brennende stikking på høyre side nå nettopp fks. Men om det er reelle symtomer på graviditet gjenstår å se! Kjipt at ferien er over da!! Jeg har heldigvis to uker igjen:) gleder meg til du skal teste i morgen, det skal jeg og!;-)
Iiiik så spennende da :D Det er nok egget som godgjør seg og graver seg inn tenker jeg ;) Åh, heldig! Her er det sorgens fullstendig, men har heldigvis en uke til i høst ;) Wææ, jeg kjenner jeg gruer meg! Hvor mange dpo er du nå?
 
PP 9 - CD 21
6 eller mest sannsynlig 8 dpo idag, og første test røyk selvom jeg vet det er helt meningsløst, så den ble som forventa negativ :p Men har ikke lenger troa denne ppen da jeg har null ønme pupper, det får jeg alltid etter el. Har veldig mye utflod da, og det er skikkelig plagsomt! Ellers håper jeg bare dagene går fort så jeg får begynt på letrozol igjen :)

Dagens hvite :p
IMG_5267.JPG
 
Jeg har en følelse av at det er denne mnd det klaffer for deg! [emoji87][emoji1] Er jo enda tidlig å teste!
Og hvis det ikke blir noe denne mnd så skal vi i alle fall sammen inn på april-forum.
 
Hvordan ser testen ut i dag?
 
Back
Topp