-Drømmen om en liten spire-

Åå, så gøy å se deg igjen! ❤️ Tusen takk ❤️ Hvordan går deg med dere?
Takk, i lige så! ❤️
Her går det kjempe bra! Så bra at jeg har blitt verpesyk igjen. Haha... så jeg drømmer jo om tvillinger nå. Så utrolig heldig du er. ❤️ Jeg er selvfølgelig super takknemlig for de 2 nydelige barna jeg har. Storebror nærmer seg 5 og lillesøster nærmer seg 3, så det er jo en helt annen hverdag nå. ❤️
Hvordan går det med dere??
 
Takk, i lige så! ❤️
Her går det kjempe bra! Så bra at jeg har blitt verpesyk igjen. Haha... så jeg drømmer jo om tvillinger nå. Så utrolig heldig du er. ❤️ Jeg er selvfølgelig super takknemlig for de 2 nydelige barna jeg har. Storebror nærmer seg 5 og lillesøster nærmer seg 3, så det er jo en helt annen hverdag nå. ❤️
Hvordan går det med dere??
Skal dere ha flere? :D:D Tusen takk! Ja, føler oss veldig heldig med disse to altså❤️ Tenk at de er blitt så store allerede :wideyed: Føler liksom du fikk frøkna de nettopp! Det går veldig bra med oss! Vi er inne i en litt hektisk periode med tenner på dem begge, men det går over etterhvert heldigvis :)❤️
 
Skal dere ha flere? :D:D Tusen takk! Ja, føler oss veldig heldig med disse to altså❤️ Tenk at de er blitt så store allerede :wideyed: Føler liksom du fikk frøkna de nettopp! Det går veldig bra med oss! Vi er inne i en litt hektisk periode med tenner på dem begge, men det går over etterhvert heldigvis :)❤️
Jeg håper vi får flere ❤️ Ja sant tiden går så fort!! åååå tenner ja. Det er ikke bare bare ❤️❤️❤️ Håper det går fort over! Ylva fikk omtrent alle tennene innen ett år. Så det er jo veldig individuelt det der.
 
|| 02.11.23 || CD 1 ||❤️
Jeg har vært veldig i tvil om jeg noen gang ble å bruke denne dagboken igjen, men her er jeg da! Ønsket om ett tredje barn var høyt lenge etter at tvillingene kom til verden, men etterhvert som de ble større fikk jeg meg en skikkelig knekk og jeg ble veldig bestemt på at det holdt med jentene. Nå nesten fire år etter at de ble født begynner jeg å kjenne meg klar for å utvide familien igjen. Jeg har gått mange runder med meg selv og med mannen og vi er blitt enige om å starte med å prøve igjen. Planen er å ta det rolig nå i starten, skjer det, så skjer det, så får vi starte opp med litt mer tiltak etterhvert som tiden går.

Det er mange år siden jeg har vært veldig aktiv her inne nå så en liten introduksjon/oppdatering er vell kanskje ikke så dumt!
Jeg har nå rukket å bli 30 år, vært sammen med mannen på 33 år i over 11 år nå, hvor vi har vært gift de siste 5 årene. Sammen har vi to tvillingjenter på straks 4 år, samt ett pelsbarn på 10 år. Det har ikke vært bare bare for oss å bli gravide, sist tok det 12 PP'er fordelt på over 2 år på grunn av en del syklustull, samt noen pauser innimellom. Siden sist har vi flyttet inn i et totalt ny renovert småbruk og jeg er nylig ferdig utdannet jordmor med fast jobb. Så alt ligger til rette for en liten en til her i huset, så får vi se når det blir ❤️
 
Så koselig å se deg her igjen! Blir spennende å følge med videre :)
 
Oi, så gøy å deg her inne igjen :p lykke til med prøvingen, blir spennende å følge med! :Heartred
 
Så gøy at dere bestemmer dere for å kjøre på igjen :) Lykke til!
 
Så gøy og spennende :joyful:Husker deg godt fra tiden da du prøvde og ble gravid med tvillingene dine :love7
 
Masse lykke til med prøvingen! ❤️❤️
 
Så spennende og koselig å høre fra deg❣️
Masse lykke til med prøvingen❤️
 
CD 6 ❤️

Rart å begynne og forholde seg til CD igjen kjenner jeg, men det er jo spennende. Lite som skjer fra denne siden enn så lenge. Jeg prøver nå i første omgang å kartlegge syklusen min igjen etter at spiralen ble fjernet, så får vi se om jeg begynner å tempe etterhvert. Trur ikke at jeg ønsker å starte med EL-tester enda.
 
CD 6 ❤️

Rart å begynne og forholde seg til CD igjen kjenner jeg, men det er jo spennende. Lite som skjer fra denne siden enn så lenge. Jeg prøver nå i første omgang å kartlegge syklusen min igjen etter at spiralen ble fjernet, så får vi se om jeg begynner å tempe etterhvert. Trur ikke at jeg ønsker å starte med EL-tester enda.
Så spennende! :D
 
Back
Topp