Dpo tråd :-)

3DPO! Jeg prøvde å kjenne på tappen min nå i stad. Den sier meg ingenting, for jeg har aldri gjort det før. Men på fingeren var det hvit utflod, litt lotionaktig. Er det en bra ting? Samtidig lurer jeg på hva jeg skal legge den innunder på i appen min. Der får jeg velge mellom eggwhites, water og school glue. Hvilken av dem passer den innunder? Ikke water hvert fall, men hvilken av de to andre? :confused: Hva menes med eggehvit utflod? At den er hvit? Eller at det er som det blanke inni et rått egg? Haha

Jeg ville lagt inn schoolglue! Det kan være et godt tegn i følge Ovia. Men appen sier også at det ikke trenger bety noe som helst ;) Den har sagt det ene en dag og noe annet en annen nemlig.

Eggehviten er stretchy - om du tar den mellom pekefinger og tommel så kan den strekkes.
 
9dpo, murring helt siden EL, pleier bare få det ca 3 dager før tr.. Hadde en god følelse helt til i går, hvor jeg plutselig spotta rosa.. Er det kun negativt, eller er det fortsatt håp??? Pleier å spotte noen dager før tr, men da brunt..
 
9dpo, murring helt siden EL, pleier bare få det ca 3 dager før tr.. Hadde en god følelse helt til i går, hvor jeg plutselig spotta rosa.. Er det kun negativt, eller er det fortsatt håp??? Pleier å spotte noen dager før tr, men da brunt..

Jeg trur vi kjenner etter og tenker for mye i dpo- land! :)) Jeg tolker hvert et signal selv :p

Det kan være et normalt tegn for graviditet (festeblødning), eller det kan være tr som er på tur.
 
7 dpo. Ømme brystvorter, kvalm, konstant tissetrengt, smerter som kjennes ut som el / menssmerter. PP 2. Tror ikke jeg er gravid, uten at jeg klarer forklare hvorfor. Men når kan jeg begynne å teste egentlig?
 
Jeg trur vi kjenner etter og tenker for mye i dpo- land! :)) Jeg tolker hvert et signal selv :p

Det kan være et normalt tegn for graviditet (festeblødning), eller det kan være tr som er på tur.

Ingen tvil om at alle antenner er ute ;)
Men når håpet svinner, så er det om å gjøre å holde fast i det man har :p
#indenial
 
Muligens 1dpo... Venter på bekreftelse fra tempen :p
 
6DPO. Virker som jeg har litt gul utflod når jeg tørker meg etter å ha vært på do. Vondt i ryggen når kvelden kommer. Noen ganger har det vært litt bekken,-og symfysevondt-aktig. Har vondt der jeg fikk epidural også.
 
Oi! 8DPO allerede! Trodde jeg bare var 7 :p Tiden flyr med baby i hus!

I går kveld etter orgasme og sex fikk jeg murringer i livmor-området. Varte i flere timer, og merker det litt nå og da fortsatt. Aldri opplevd det før, verken som gravid eller ikke-gravid. Har fortsatt de ryggsmertene jeg snakket om tidligere og hovne slimhinner i nesa.
 
Oi! 8DPO allerede! Trodde jeg bare var 7 :p Tiden flyr med baby i hus!

I går kveld etter orgasme og sex fikk jeg murringer i livmor-området. Varte i flere timer, og merker det litt nå og da fortsatt. Aldri opplevd det før, verken som gravid eller ikke-gravid. Har fortsatt de ryggsmertene jeg snakket om tidligere og hovne slimhinner i nesa.
Åj spennende :D
 
Yes da var vi igang :woot:
Dpo 1 :shy: må de neste ukene forsvinne :)
 
Hva tror dere? Cd 12 fra igår mårrest, CD 13 fra idag 1530 :) begynner å nærme seg positiv?
 

Vedlegg

  • 1471809762193.jpg
    1471809762193.jpg
    23 KB · Visninger: 80
9DPO! Dagen begynte bra, helt til samboeren min kom hjem fra jobb og fikk meg til å ta en g-test :p Jeg skulle jo ikke teste! Han gjorde meg så jævla svak :p Det kom en strek, men så var det det da: skyggestrek eller babystrek... Tiden får vise!
 
9DPO! Dagen begynte bra, helt til samboeren min kom hjem fra jobb og fikk meg til å ta en g-test :p Jeg skulle jo ikke teste! Han gjorde meg så jævla svak :p Det kom en strek, men så var det det da: skyggestrek eller babystrek... Tiden får vise!
Så ut som gravidstrek (så den i dagboka) :))
 
Agh... 15 dpo. Ingen tr og hvit g- test. Når man først ønsker at den ekle tanta skal komme så uteblir hun. Håper på i morra!
 
Nå trenger jeg skikkelig tydehjelp.. skjønner ingenting av disse eltestene nå.. noen som kan hjelpe meg å forstå? CD15 idag er den uten navn.. :)
 

Vedlegg

  • 1471929719981.jpg
    1471929719981.jpg
    46,8 KB · Visninger: 65
Back
Topp