Doona bilstol/trille

Aprilbaby❤️

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
er det noen av dere som har erfaring med denne? Synes dette så helt genialt ut!
 

Vedlegg

  • IMG_3268.PNG
    IMG_3268.PNG
    219,5 KB · Visninger: 48
Har hørt at den kommer godt ut i krasjtestene men hadde ikke full pott i sidekollisjon hvis jeg husker rett [emoji85]
Har veldig lyst på denne selv da vi reiser MYE både med fly og langturer med bil så hadde vært genialt med en sånn siden vi også må ha vogn til toåringen [emoji28]
 
Vi må også ha med base, har ikke isofix i bilen så er veldig dumt at de ikke selger beltebase til den stolen [emoji21]
 
Har hørt at den kommer godt ut i krasjtestene men hadde ikke full pott i sidekollisjon hvis jeg husker rett [emoji85]
Har veldig lyst på denne selv da vi reiser MYE både med fly og langturer med bil så hadde vært genialt med en sånn siden vi også må ha vogn til toåringen [emoji28]
Men ang de kollisjonstestene; ville de egentlig ha solgt bilstoler hvis de ikke var trygge?

Synes denne jungelen av bilstoler er umulig å bli klok på.. det er jo et hav av ulike varianter og bittesmå detaljer som skiller..

Man vil jo kjøpe det beste, men samtidig ha de mest praktiske løsningene.. og denne må jeg si så veeeldig smart ut.. men vil jo ha den sikreste stolen og da..
 
Back
Topp