Din kjære og sex..!

Trekløveret <3

Forumet er livet
Hva vet du om sex livet til din kjære FØR deg selv..?![8|][&:][;)]

Vil du vite om det, og får du svar på de spørsmålene du evt stiller om det??

Selv er jeg veldig nyskjerrig på det..vet egentlig ikke hvorfor..men jeg syntes vel egentlig det er noe en bør dele med den en skal dele resten av livet med..Er det feil av meg?[8|][:D]
 
ORIGINAL: Gitte87

ej e veeeldig nyskjerrig på d[;)][;)] har fått mange svar, men han liker ikke så godt å prate om d...

 
Samme med min også.. Det er leeenge siden sier han, og glemt.. Vet om hans første, men han har hatt 2 mellom der også, før meg..og de vil han absolut ikke snakke om...! Skjønner liksom ikke helt problemet![:D] 
 
nej..... eg blir forbanna når han snakker om det!!![:@][:'(] ikkje noe som inntreserer meg liksom... har ALDRI snakket om sexen jeg hadde før han heller for jeg vet hvor sårende det er når han sier noe!!! og det er ganske kvalmt å høre enkelte ting oxo i og m at eksen hannes er kusinen til mamma!!!
 
ORIGINAL: Anita20

jeg vet, og skulle ønske jeg ALDRI visste [:'(][:'(][:'(][:'(][:-]

 
er det han som har fortalt deg uten at du ville høre eller du som har spurt å ikkje likte det du hørte?? hehe bare lurer for eg har fått høre uten å ville vite!!
 
Jeg blir så nyskjerrig. I starten var det helt ok å høre på det, men nå, med tiden synes jeg det er ekkelt. Samtidig som det er gøy å se eksen hans (trodde aldri at hun var slik, på en negativ måte).
Konklusjon: foretrekker å ikke vite hva han holdt på med med alle de andre.
 
vet ikke så mye, vil ikke vite det heller.
 
Jeg vet altfor mye....En del av det har han sagt selv, men mesteparten har jeg spurt og fått svar[&o]Dumme meg-jeg ville jo ikke vite det egentlig-men jeg liksom bare MÅTTE spørre og grave.... Jaja, det er leeenge siden (har vært sammen i 9 år), så driter i det nå[:)]
 
vet mer enn jeg vil jeg også[:'(]men jeg som har spurt da så og han svarer jo bare.skulle ønske jeg ikka var så nyskjerrig
 
Får svar...Spør helst ikke, men vet hvor mange og hvem han har hatt sex med... Det er ikke feil av deg, men jeg skulle nesten ønske jeg ikke visste det...
 
ORIGINAL: AngelBaby

Hva vet du om sex livet til din kjære FØR deg selv..?![8|][&:][;)]

Vil du vite om det, og får du svar på de spørsmålene du evt stiller om det??

Selv er jeg veldig nyskjerrig på det..vet egentlig ikke hvorfor..men jeg syntes vel egentlig det er noe en bør dele med den en skal dele resten av livet med..Er det feil av meg?[8|][:D]

 
er nyskjerrig jeg også.. har spurt å fått svar etter mye om å men..
han likte ikke at jeg spurte.. så lovet å aldri mere spør.. [8D]
 
ORIGINAL: twgirly88

nej..... eg blir forbanna når han snakker om det!!![:@][:'(] ikkje noe som inntreserer meg liksom... har ALDRI snakket om sexen jeg hadde før han heller for jeg vet hvor sårende det er når han sier noe!!! og det er ganske kvalmt å høre enkelte ting oxo i og m at eksen hannes er kusinen til mamma!!!

 
Artig!!! X'en til mannen min er kusina til pappa[:D][:D][:D]
 
det som irriterte meg var at liksom de han hadde før meg gikk rundt å visste det(selvsagt), så da tenkte jeg som så, at da skal FAN me jeg også vite hvem det er, det er tross alt jeg som skal bo sammen med han..så jeg dro fanskapen utav han[:D]det er noen år mellom oss,så han har selvsagt rukket å tømt og rømt i flere personer enn meg da,og han vet jo alt om meg, hvorfor skal ikke jeg da vite hans?..hadde jeg ikke visst det, hadde jeg grublet meg ihjæl, så heller det at jeg spurte da..
 
Det som skjedde før vi ble sammen forblir i fortiden, skjønner ikke vitsen med å vite det blir bare sint og forbanna så allikevel og jeg liker ikke at han vet hva jeg har gjort før. Synes ikke det passer seg og dele det og snakke om det.
 
æ vil egentlig ikke vit så my om d. men visse ting kjæm no fram i ny å ned...
 
Fikk vite litt i starten av forholdet, det holder for meg. Det hender jeg tenker på fortida hans (han debuterte tidligere enn meg og har hatt flere), men vet at jeg ikke må spørre mer for da blir jeg bare sjalu. [>:] Og det er kun sårt for meg selv. Er fornøyd med at han elsker meg og syns jeg er verdens beste. Orker ikke å dra frem fortida hans med andre frem i lyset. Det ligger best gjemt i mørket.
 
Med han første jeg var sammen med så bare måtte jeg spørre...hehe er så vanvittig nyskjerrig..hehe fikk da vite antall og litt forskjellig og hvor mange ganger med ei jeg ikke kan fordra... Det var jo greit og siden han var min første så var det ikke noe¨å spørre om.. Han likte ikke å fortelle om det.. Med han jeg var sammen med sist så hadde jeg tydeligvis blitt litt mer moden[&:] Og da starta det med at jeg fikk slengt til meg den at han og en kamerat hadde nå 7 felles..[:'(] Akkurat som jeg trengte det og da måtte jeg som er litt full av lille erik..hehe si at jeg hadde liggi med noen av utenlandskopprinnelse og det taklet han ikke[:D]  Så når jeg blir sammen med en annen så kommer jeg ikke til å ta opp det temaet nei..
 
Jeg vet om hvordan hans første gang var [:D] (det er det jeg kan si om den...han var 14) Vet ellers om enkelte av dem han har vært med (dette siden vi kommer fra en liten by-og har kjent hverandre i mange år før vi ble sammen) Han vet om min første (og eneste uten ham) ettersom det var kammeraten hans (eller burde vel si x-kammerat)
Utenom dette så spør vi ikke hverandre om sex'n før vi traff hverandre-og ikke ser jeg vitsen med det heller. Så lenge vi er fornøyd med hvordan vi har det med vår sex, så har det vel ingenting å si hva og hvordan vi gjorde ting før vi traff hverandre???? [8|]
 
He,he...Var ikke noe sexliv før meg her...[:-]
Men selv har jeg vært åpen og ærlig å svart på det han har lurt på...[;)]
 
10 dager etter fylte 16!
 
Bare fuck and run.....nope, samma jenta som det er idag, vi har 10 år sammen den 3. november :D
Ikke gift, har ikke tro på det og sex er et MUST ikke religion så da utgår hele den derre "None of this booty-før-giftermål-saken"!!
 
Back
Topp