Din Alder og barn nr?

34 år, venter barn nr 2.

Har fra før gutt født i sept 2014.
 
25, har ei fra før på snart 5år
 
25 år ved termin, dette er vårt første barn <3
 
Blir 35 før termin og barn nr.1. Tok 9 år å lage barn[emoji15]


Åh, litt samme situasjon som for oss - fyller snart 36, og vi har gått igjennom seks år, en spontanabort og flere kjemiske..... Nå har jeg vært ekstremt fornøyd med livet selv uten barn, så vi bestemte oss egentlig for å slå oss til ro med at vi forble barnløse, men nå ser det ut til at livet ville det annerledes, gitt :) Grattis med graviditeten, og masse lykke til!!
 
Åh, litt samme situasjon som for oss - fyller snart 36, og vi har gått igjennom seks år, en spontanabort og flere kjemiske..... Nå har jeg vært ekstremt fornøyd med livet selv uten barn, så vi bestemte oss egentlig for å slå oss til ro med at vi forble barnløse, men nå ser det ut til at livet ville det annerledes, gitt :) Grattis med graviditeten, og masse lykke til!!

Heisann. Vi har også vært ekstremt fornøyd med livet, selv uten barn[emoji6] Vi bestemte oss for å prøve en 3-pakk med IVF før vi sa oss fornøyd, og heldige oss så klaffet det på første forsøk. Unner ingen å gå igjennom dette, men vi har blitt ett sterkere par og mer glad i hverandre på grunn av ufrivillig barnløshet. Gratulerer så masse med graviditeten selv, og masse lykke til til dere også[emoji173]️
 
Blir 30 før termin, og venter vårt første barn[emoji4]
 
29 år og venter vårt andre barn[emoji173]️[emoji173]️
 
Jeg er 34 og dette blir mitt 1 [emoji1405][emoji480][emoji106] kjæresten min har 2 som bor med oss annenhver uke.
 
Heisann. Vi har også vært ekstremt fornøyd med livet, selv uten barn[emoji6] Vi bestemte oss for å prøve en 3-pakk med IVF før vi sa oss fornøyd, og heldige oss så klaffet det på første forsøk. Unner ingen å gå igjennom dette, men vi har blitt ett sterkere par og mer glad i hverandre på grunn av ufrivillig barnløshet. Gratulerer så masse med graviditeten selv, og masse lykke til til dere også[emoji173]️

Skjønner veldig godt hva du sier :) Føler også at ekteskapet står bedre rusta til å klare det som sikkert blir en utfordrende småbarnsperiode gitt at man har overlevd litt storm her og der.... Tenker kanskje også at det å bli mamma i voksen alder blir ekstra krevende fordi man har blitt en "ferdig" voksen; vi som par har funnet våre vaner og rutiner og levd på en viss måte i mange år nå, og man er kanskje litt mer fleksibel og tilpasningsdyktig om man blir gravid som 22.-åring? Som deg unner jeg ingen å måtte oppleve barnløshet, men tenker at det er fordeler og ulemper med alt. Mannen min og jeg fikk i alle fall tid til å bli skikkelig kjent med hverandre før det kom et barn inn i bildet :) Mye styrke i det også, sikkert :)
 
Back
Topp