Dilla på noe nå?

Sunshine1983

Elsker forumet
Jeg er blitt veldig glad i kald melk. Har vært glad i det tidligere også, men veldig lenge siden jeg har drukket særlig mye melk.
 
Jeg er blitt veldig glad i kald melk. Har vært glad i det tidligere også, men veldig lenge siden jeg har drukket særlig mye melk.

Jeg har drukket masse melk siden jeg ble gravid, og det gjør jeg fortsatt :) Gravide trenger visst mer kalsium, så sikkert den fantastiske kroppen som ordner opp selv. Ellers er jordbær og annen frukt veldig godt!
 
Kald drikke og nektariner:) ellers er jeg svak for salt lakris;)
 
Jordbærmelk!
Blir faktisk sur når butikken er tom :p

Og tortillachips med salsadip!
 
Jeg har drukket masse melk siden jeg ble gravid, og det gjør jeg fortsatt :) Gravide trenger visst mer kalsium, så sikkert den fantastiske kroppen som ordner opp selv. Ellers er jordbær og annen frukt veldig godt!
Melk er blitt en slager her og, drakk veldig lite av det før. :)
 
Ikke dilla sånn egentlig, men får plutselig veldig lyst på noe og da MÅ jeg ha det. Til middag er jeg fan av lette retter og sjømat. Kan spise meg fordervet på det liksom haha!
 
Sjokolademelk/milkshake, softis med sjokoladestrø (likte ikke før graviditeten) og appelsinjuice (må være Tropicana). Nå som kvalmen stort sett bare viser seg når jeg er sulten, har jeg også blitt litt yoghurt-fan :)
 
Syns det stadig forandrer seg! Sjokolademelk, sjokolade, fersk rundstykke med masse smør og banan og ferskt brød eller loff med hjemmelaget syltetøy er det som er høyest på lista de siste dagene hvertfall:p
 
Jeg spiser to skiver med italiensk salat på den ene og kaviar på den andre hver morgen :p Vanedyr! Kjøttkaker i brun saus er også ekstremt godt!
 
Jeg drakk aldri ren melk før graviditeten ;) Morsomt hvordan kroppen endrer seg! Koser meg for øyeblikket med varm kakao fra Nicolas Vahe, med pisket krem. Melkeprodukter i alle former! :p NAM!
Nam! Nå fikk jeg lyst på kakao! Passer bra i regnværet som er i Oslo idag.
 
Back
Topp