Dette var en jævlig dag

M

My heart

Guest
Fy fader..
i dag var jeg innom kjøpesenteret i byen. Fikk akutt Spysjuke og diaré kastet på meg.
Heldigvis hadde jeg mørk bukse. Jeg bæsjet på meg. Jeg sprang inn på et do og der kastet jeg opp mange ganger.. jeg trodde jeg skulle dø.
Måtte springe inn på en butikk da det verste hadde gitt seg og kjøpe ny bukse truse og genser.. og skifte.
Samtidig som dette fikk jeg mensen for fullt..
fy faen for en dag!!
 
Oi, stakkar deg.
Nå for å blåse litt på såret så er det nok mange mødre som har både tisset og bæsjet eller blitt tisset og bæsjet på. Men sånn alt på en gang + spy og mens må være grusomt.
Min siste episode var vel at jeg dullet med gutten min og fikk melk oppgulp over hele ansiktet, skjedde på kjøpesenter også.
 
Åhh Off! Hatt/fått akutt diare` ute blant folk en gang, og det var helt forferdelig så føler med deg :hungover::hungover: Og i tillegg spysyken:eek::yuck:
 
Usj, det der er helt grusomt :hungover: jeg var (heldigvis) langt uti skogen med bikkjene da det skjedde med meg. Måtte bare innse at jeg ikke hadde sjans til å løpe hjem. Slapp bare hundene og rakk akkurat å hoppe ut av stien å gjemme meg bak ei maurtue før jeg bokstavlig talt eksploderte :inpain: når jeg titta opp fra tua hadde en jogger funnet hundene alene på stien. Han lurte nok fælt da jeg kom ut fra skogen med skoen i hånda og barbeint på et bein.
Brukte sokken til å tørke meg med :hilarious:
Må si det føltes som et nytt lavpunkt i livet og vannblemme fikk jeg også :shifty:

Jeg fikk også diaré en gang jeg hadde omgangssyke og fikk null forvarsel. Dreit i buksa rett i den splitter nye (lyse) sofaen... FML!

Liten trøst for deg akkurat nå, men en dag kommer du til å le av det hele:Heartred

Masse god bedring!
 
Å fy fader, det hørtes jævli ut! Visste ikke at det gikk å an og få det så akutt! Typisk at det skal skje på et kjøpesenter i tillegg :( God bedring!
 
Vet akurat Hur det er. Har vart med om noet liknandes . God bedring
 
Usj, det der er helt grusomt :hungover: jeg var (heldigvis) langt uti skogen med bikkjene da det skjedde med meg. Måtte bare innse at jeg ikke hadde sjans til å løpe hjem. Slapp bare hundene og rakk akkurat å hoppe ut av stien å gjemme meg bak ei maurtue før jeg bokstavlig talt eksploderte :inpain: når jeg titta opp fra tua hadde en jogger funnet hundene alene på stien. Han lurte nok fælt da jeg kom ut fra skogen med skoen i hånda og barbeint på et bein.
Brukte sokken til å tørke meg med :hilarious:
Må si det føltes som et nytt lavpunkt i livet og vannblemme fikk jeg også :shifty:

Jeg fikk også diaré en gang jeg hadde omgangssyke og fikk null forvarsel. Dreit i buksa rett i den splitter nye (lyse) sofaen... FML!

Liten trøst for deg akkurat nå, men en dag kommer du til å le av det hele:Heartred

Masse god bedring!

Beklager å rate den morsom! Men det med sokken bare fikk meg til å sprute ut av latter mens jeg leste! :hilarious:
 
Uff jeg kjenner til det der.. har hveteintoleranse og om jeg får i meg hvete så går det 3-4 timer og så får jeg akutt diaré uten forvarsel. Veldig morro siden mange tror at hvetefritt= glutenfritt, og det er det IKKE! Har kun bæsjet på meg én gang og da var jeg også heldigvis i skogen. Fikk vrengt av buksa før det verste traff, men fytti for en følelse.. Masse god bedring:happy:
 
Usj, det der er helt grusomt :hungover: jeg var (heldigvis) langt uti skogen med bikkjene da det skjedde med meg. Måtte bare innse at jeg ikke hadde sjans til å løpe hjem. Slapp bare hundene og rakk akkurat å hoppe ut av stien å gjemme meg bak ei maurtue før jeg bokstavlig talt eksploderte :inpain: når jeg titta opp fra tua hadde en jogger funnet hundene alene på stien. Han lurte nok fælt da jeg kom ut fra skogen med skoen i hånda og barbeint på et bein.
Brukte sokken til å tørke meg med :hilarious:
Må si det føltes som et nytt lavpunkt i livet og vannblemme fikk jeg også :shifty:

Jeg fikk også diaré en gang jeg hadde omgangssyke og fikk null forvarsel. Dreit i buksa rett i den splitter nye (lyse) sofaen... FML!

Liten trøst for deg akkurat nå, men en dag kommer du til å le av det hele:Heartred

Masse god bedring!
Uff, så grusomt... når en har det slik ønsker en kun å få være i fred foran doskåla. Det er så grusomt..
 
Fy fader..
i dag var jeg innom kjøpesenteret i byen. Fikk akutt Spysjuke og diaré kastet på meg.
Heldigvis hadde jeg mørk bukse. Jeg bæsjet på meg. Jeg sprang inn på et do og der kastet jeg opp mange ganger.. jeg trodde jeg skulle dø.
Måtte springe inn på en butikk da det verste hadde gitt seg og kjøpe ny bukse truse og genser.. og skifte.
Samtidig som dette fikk jeg mensen for fullt..
fy faen for en dag!!

Det der er det beste jeg har hørt på lenge! Ikke historien men ærligheten! Ah så oppfriskende når man bare BLÆÆÆH tømmer seg og deler noe annet enn en solskinnsdag. Derfor nyter jeg gledelig forum fremfor Instagram [emoji5]

Men stakkars deg, det der høres ut som en forferdelig opplevelse. Håper du har kommet deg litt og eller deg bedre nå. Stor klem til deg[emoji173]️
 
Det der er det beste jeg har hørt på lenge! Ikke historien men ærligheten! Ah så oppfriskende når man bare BLÆÆÆH tømmer seg og deler noe annet enn en solskinnsdag. Derfor nyter jeg gledelig forum fremfor Instagram [emoji5]

Men stakkars deg, det der høres ut som en forferdelig opplevelse. Håper du har kommet deg litt og eller deg bedre nå. Stor klem til deg[emoji173]️
Haha Formen er bedre nå, bare slapp og tom for krefter.
Takk! Liker å kalle en spade for en spade.. som mannen sier; det lukter skit når kongen er på do også. Vi er alle like.

Fra det ene til det andre.. jeg digger også forumet framfor Instagram.. folk som deler og forteller om hverdagen på godt og vondt.
Retusjerte boblerosa happines er ikke virkeligheten i noens liv.

Tok en snap av meg selv foran doskåla, med filter og farge.. så skrev jeg; et bilde kan si så mye, men alikevel så lite..
ser såg jeg fresh ut med rosa kinn og lange vipper med puseøre - i virkeligheten var jeg bleik og såg forjævlig ut!
Bilder og insta kan lyge. Alt ettersom hvordan du selv ønsker å framstilles

Jeg er så voksen nå at jeg digger ærlighet framfor fake
 
Uff jeg kjenner til det der.. har hveteintoleranse og om jeg får i meg hvete så går det 3-4 timer og så får jeg akutt diaré uten forvarsel. Veldig morro siden mange tror at hvetefritt= glutenfritt, og det er det IKKE! Har kun bæsjet på meg én gang og da var jeg også heldigvis i skogen. Fikk vrengt av buksa før det verste traff, men fytti for en følelse.. Masse god bedring:happy:
Uff, bra du var i skogen da.. må være stress å ikke alltid ha full kontroll på hva som er i maten når det kan komme så brått på
 
Mannen min måtte kaste seg inn i en busk engang når vi var i køben [emoji28] det var veldig komisk. Han fikk plutselig akutt diare.
 
Uff, bra du var i skogen da.. må være stress å ikke alltid ha full kontroll på hva som er i maten når det kan komme så brått på
Ja det er slitsomt... jeg spiser sjeldent ute eller hos folk jeg ikke kjenner, med mindre jeg vet at jeg er hjemme igjen om 3-4 timer i tilfelle jeg hsr fått i meg noe
 
Åh, huff! Det hørtes rett og slett helt forferdelig ut...
 
Back
Topp