Dette er oss

Så hyggelig med flere! Du ligger rett foran meg i løypa, har termin 12.september :happy:
Vet du hvordan man kommer inn på det skjulte forumet alenemødre? Har vist fått tilgang men skjønner dette ikke, hvor finner man det ?
 
Hei!
Ser jeg måtte si hei her for å bli med i det skjulte forumet.
Jeg har nettopp fått en herlig liten gutt ved hjelp av donor ( ivf )❤️ . Jeg ble akkurat 40.
 
Hei :happy: jeg er 32 år og alene med 3 små.
 
Oj, så imponerende! Ser fra bannerne dine at de er født ganske tett også. Det må jo være så hyggelig med søsken som er så tett i alder!
Takk❤️ ja det er veldig fint med tette søsken. Travelt og kaos til tider men sånn er det :hilarious: :love017
 
Hei.
Er 37 år med 3 gutter på 5, 10 og 17 år 50%!
Med denne nye bolla er ikke far I bildet, så dette blir spennende :nailbiting:
 
26 år gammel jente bosatt for øyeblikket i Tønsberg. Studerer fulltid barnehagelærer på høyskolen men er for øyeblikket i permisjon grunnet hyperemesis gravidarum gjennom hele svangerskapet. Jeg har en stor lidenskap for fotografering og bruker mye tid med oppdrag under fotonavnet mitt «vestfoto». Ellers har jeg en stor lidenskap for trening.

Jeg og barnefar er ikke sammen men vi er såpass gode venner at han vil være en stor del av livet til sønnen våre.

Jeg har termin 24 mai og venter en liten gutt. Vi flytter til skien i slutten av mars og skal også føde der.

Noen fler fra Skien/Porsgrunn? [emoji16][emoji1405]
 
Last edited:
Jeg er 31 år og har to gutter på 3 og 2 år. Barnefar flyttet ut i oktober og skal ikke bo med oss på en god stund fordi han er psykisk syk. Men vi møtes når han har gode dager.

Hittil synes jeg livet som alenemamma fungerer veldig bra og barna har begynt å venne seg til situasjonen med at pappa ikke bor sammen med oss.
 
Last edited:
Hei hei :)

Jeg er 31 år og bor i Porsgrunn, har ei jente på 11 år og en gutt på 2,5 år. Eldste er hos faren en helg i mnd mens yngste ikke har kontakt med sin far. Har hvert alene siden jeg ble gravid med eldste, bortsett fra ett litt lengre forhold som tok slutt ett par
 
Back
Topp