* Det siste du shoppet til hus & hjem (felles shoppe galleri) *

Her er mine siste kjøp idag [:)]

Hylle og speil fra Ikea, Stjerne og lyslykter fra Riviera Maison, og sengegavl fra Ikea.

Var på Verket Interiør idag, å det var himmelriket! Ingen butikker slår den, de har alt [:D] Blir en tur til nærmere helgen [;)]

 
ORIGINAL: MsMarte.

to slike til soverommet i sort:





slik til gangen oppe:



Speil til gangen nede i sølv:



alt av den nette sum 3100[:D]

 
Hvor har du kjøpt den sorte kommoden? [:D]
 
de er kjøpt på jysk av alle plasser, tilbud til og med lørdag til 1100 kr stk.. den hvite koster 1000 på tilbud, men kvaliteten på den var ræva!
 
Hvordan virker kvaliteten på denne MsMarte?

 
ORIGINAL: Ole Brumm

Hvordan virker kvaliteten på denne MsMarte?



 
 
jeg har den i gangen og er kjempefornøyd.lelle gutt herjer en del med den så den ser ut til å tåle en del:)
 
ORIGINAL: cathkal

ORIGINAL: Ole Brumm

Hvordan virker kvaliteten på denne MsMarte?





jeg har den i gangen og er kjempefornøyd.lelle gutt herjer en del med den så den ser ut til å tåle en del:)

 
ok, tenker jeg går og kjøper den i morgen, om jeg får "klarsignal" fra min interiørvenninne[:)]
 
ORIGINAL: Ole Brumm

Hvordan virker kvaliteten på denne MsMarte?



 
syns den er mer enn grei nok i alle fall ;)
kjenner eg meg selv så blir jeg fort lei av den og derfor spytter ikke inn mer penger i en[8D]
 
Denne i svart skinn i 3+3 [:)]

 
Så bytta jeg inn en liiiiten 'Rosendahl' vase vi fikk til jul til 2pk slike;
 
ORIGINAL: Shopoholic

Såå mye fint dere har handlet. Masse ideer får jeg nå, liker denne tråden! [:)]
Marit_mor, Hvor har du kjøpt den lille glass saken med lys oppi? [:D]
Sambo mistet kortet mitt for en uke siden så jeg har IKKE shoppet siden da og jeg har helt abstinenser [&o] Tror jeg må shoppe litt på kortet hans i dag!!!

 
Liker også denne tråden, sååå artig med respons da !! [:D]
Te-lys glassene er fra 'Rosendahl', og selges i 2pk. Det har serien på Gullsmeden her iallefall- men i byene har de vel slikt på Tilbords, glassmagasinet etc ?! Fåes også kjøpt i nettbutikker som selger 'Rosendahl' (stjal bildet fra en nettbutikk) [:)]
 
vært på ikea i dag... igjen.... var forrige lørdag også, men da hadde vi ikke plass til de "store" tingene [:)] så her er noe av dagens fangst...:
 
Denne kommoden til babyrommet:
 
 

 
Kommode til vårt soverom:

Skap til badet:

 
 
En liten bordlampe:

 
Lysestaker:
 

 
og masse kubbelys i hvit, beige og brun til lyktene mine på verandaen [:D]
 
3 pk. med lykter fra living til 199 kr[:D]
 
De lyktene var KJEMPE FINE!!!
 
Jeg var og kjøpte meg nye sølvfarga gardiner på KID forrige dagen, og fikk de opp nå etter at jeg fikk malt stua i helga

 
Kjøpte noen lyse grønne gardiner også, som jeg får prøve til våren...
De hadde noen KJEMPE fine lys lilla gardiner også som jeg sikla litt på, men ikke kjøpte.... Lurer på om jeg angrer litt
 
Ny serviettholder fra Fryd...




3 t-lysestaker, 1 stor og 2 litt midre.


Godterikrukke[;)]


Ny løper på spisebordet..
 
AKOSLO... vet ikke om det er meg du mener, men jeg har ihvertfall kjøpt den lenka på en interiørbutikk som heter Brynem.... ligger på Torp mellom sarpsborg og fredrikstad... Ellers har jeg kun sett den på noen nettsteder[;)]
 
ORIGINAL: Nøtteliten81

AKOSLO... vet ikke om det er meg du mener, men jeg har ihvertfall kjøpt den lenka på en interiørbutikk som heter Brynem.... ligger på Torp mellom sarpsborg og fredrikstad... Ellers har jeg kun sett den på noen nettsteder[;)]

 
fantastisk butikk!! [:)] hvor mye kosta lenka?
 
SNØJENTA: Helt enig, fantastisk, men "farlig" butikk... alltid masse fristelser..... lenka kosta rundt 70 kroner mener jeg..... [;)]
 
Det ble stilig ja, e-girl [:)]
Så var den så søt den krakken bak grinden oppe på veggen din der *ser alt jeg 'ikke' skal se på* [8D] [:)]
 
[link=http://www.jotex.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=22800&productId=200096&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=]

[link=http://forum.babyverden.no/http://www.jotex.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=22806&productId=212664&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=][/link]
.[/link]
 
Back
Topp