Det første du skal gjøre etter fødselen..

Frk.M

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
♡Julekulene 2021♡
Noe du gleder deg til å spise eller drikke eller gjøre når knøttet er ute?
(som du ikke får gjort nå)
 
Ost og spekemat! Har allerede sagt til sambo at kvelden jeg kommer hjem fra sykehuset skal vi ha tapaskveld :)
 
Samme som sist, muggost på barsel :happy: og spekeskinke denne gange oxo :happy: nå har je spist spele mat frem til jeg fant det ut i uke 12 da så har jukset litt :happy:
 
Husker etter første, knytte skoene selv var en fryd og lettelse [emoji28]
 
Det som var helt himmelsk sist etter fødselen var å kunne barbere leggene, ta en intim barbering og knyte skoene selv [emoji23] helt utrolig å vanskelig det blir etterhvert
 
Ost, spekeskinke, roastbeef!! Å guuud!!
Husker når han eldste her ble tatt med ks så kom jeg opp på rommet etter en lang stund,( hadde hatt rier i 3 døgn som så endte med haste ks) så sto det koldtbord tallerken på rommet mitt! Tror aldri mat har smakt så god ;)
 
Sa akkurat til samboer at jeg ønsker meg en diiiger pæreskinke, haha :hilarious:
 
Sist fikk jeg en pakke kjeks og en pakke spekeskinke av mannen på barsel. Tror det er det beste jeg har spist noen gang!
Ellers husker jeg fra sist så fint det var å kunne plukke opp ting fra gulvet selv! Det kom til et punkt på slutten hvor alt som falt på gulvet bare ble skjøvet inn i et hjørne, og så plukket mannen det opp når han kom hjem [emoji23]
 
Back
Topp