Destruering av egg

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Vi har en solskinn historie og har fått to velskapte gutter [emoji173][emoji173] og kanskje fornøyd.

Men i 2020 vil mine egg som er igjen bli destruert...Så jeg lurer på..vil jeg få noe som helst brev, telefon om dette eller er dette automatikk?

Det er skal skal ikke evt prøve for den tredje som svirrer i hode. For når de er destruert tror jeg det er min siste sjanse .:/
 
Vi har 4 egg på frys og jeg må nok innrømme at det er rart at de ikke skal brukes, men vi er veldig ferdig med flere barn. Eggene våre skal brukes til forskning når den tid kommer. Aner ikke om vi får beskjed når det nærmer seg 5 år.
 
Vi har 4 egg på frys og jeg må nok innrømme at det er rart at de ikke skal brukes, men vi er veldig ferdig med flere barn. Eggene våre skal brukes til forskning når den tid kommer. Aner ikke om vi får beskjed når det nærmer seg 5 år.
Våre også:)

Selv om vi er ferdig gnager det litt i hode ...Men venner meg vel til det å
 
Jeg hadde først ICSI privat. Satt inn 2 embrio og 6 hadde på frys. Jeg fikk brev da de skulle destruere. Men selv synes brevet kom så tett på dato de skulle destruere slik at jeg tror ikke jeg hadde tid til å planlegg å bruke de.
 
Jeg hadde først ICSI privat. Satt inn 2 embrio og 6 hadde på frys. Jeg fikk brev da de skulle destruere. Men selv synes brevet kom så tett på dato de skulle destruere slik at jeg tror ikke jeg hadde tid til å planlegg å bruke de.
Oi det er trist...:/
 
Her var Porsgrunn veldig opptatt av å repetere datoen for destruering for oss etter frys av eggene. Vet ikke om jeg tørr bli gravid igjen etter hva som skjedde nå, men godt å ha en dato å forholde seg til egentlig.
 
Her var Porsgrunn veldig opptatt av å repetere datoen for destruering for oss etter frys av eggene. Vet ikke om jeg tørr bli gravid igjen etter hva som skjedde nå, men godt å ha en dato å forholde seg til egentlig.
Har ikke fått no repetert fra Porsgrunn:/
 
Har også fått beskjed om datoen da jeg var i behandling i Porsgrunn. Har et på frys, og det skal destrueres.
 
Back
Topp