Desember 2014

Formen er ganske grei altså :) sliter litt med korsryggen og at jeg blir fryktelig fort trøtt på jobb.. Men skal ikke klage, foreløpig veldig heldig :) Mamma hadde ingen symptomer i noen av sine svangerskap, kjempe sprek så håper jeg har arvet det :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Var ikke så masse plager da, så veldig heldig :) Håper det fortsetter slik og at du har arvet av mamman din :D
 
Hei :) Er litt ny pä dette :) Men kan jeg henge meg pä denne gruppa eller mä jeg melde meg inn eller noe? Har termin 11 desember 2014. Godt ä dele erfaringer med noen :)
 
Hei :) Er litt ny pä dette :) Men kan jeg henge meg pä denne gruppa eller mä jeg melde meg inn eller noe? Har termin 11 desember 2014. Godt ä dele erfaringer med noen :)
Bare du å henge her :) :) er ingen plasser du trenger melde deg inn men du kan jo skrive deg opp på terminlista som er et eget innlegg helt øverst. Da skriver du bare datoen din, så legger trådstarter deg inn i lista på første innlegg :)

Og når du har vært medlem 1mnd og har skrevet minimum 50 innlegg på desember 2014 forumet kan du få tilgang til det skjulte forumet vårt. Det er det samme som dette, men er bare vi som hører hjemme her på desember som kan lese og skrive. Så der kan vi legge ut bilder av oss selv og skrive litt friere :)

Velkommen og gratulerer forresten :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Var litt avventende i starten til dette forumet, siden jeg var redd for å miste og siden jeg var skeptisk til troll og andre rare damer:p men jeg blir bare mer og mer glad for å ha litt damer (som hverken er troll eller rare!) å skravle med:) Dere virker oppriktige og hyggelige :) Gleder meg til fortsettelsen!


Termin 29. desember.. 32 år og gravid for første gang❤️
 
Er ny her på forumet men gleder meg masse til tiden fremover og håper jeg kan bruke dette som et sted å dele erfaringer med andre. Ut i fra hva jeg har lest gjennom her til nå så virker det som en trivelig gjeng her :)
 
Er ny her på forumet men gleder meg masse til tiden fremover og håper jeg kan bruke dette som et sted å dele erfaringer med andre. Ut i fra hva jeg har lest gjennom her til nå så virker det som en trivelig gjeng her :)
Det er det.
Gratulere og velkommen.
 
Back
Topp