Dere supre damer

Frk79

Betatt av forumet
Hvordan har syklusen deres vært etter negativt ferskforsøk?
Jeg begynte å spotte 14dpo, dagen etter var blødningen i gang.
Vi skal ha fryseforsøk når mens kommer og er svært spent, da ferie og reise kommer rett etter avtalt fryseforsøk.
Har mensen vært forsinket eller er jeg så heldig at den kan komme når den skal??
 
Jeg fikk syklus på 32 dager begge syklusene mellom ferskforsøket og fryseforsøket, men det var relativt normal lengde for meg! Brukt å ha regelmessige sykluser før?
 
Jeg fikk syklus på 32 dager begge syklusene mellom ferskforsøket og fryseforsøket, men det var relativt normal lengde for meg! Brukt å ha regelmessige sykluser før?

Jeg har ganske regelmessig syklus på 28 dager. Men har noen ganger vært litt tull etter sa
Håper min også blir så vanlg:)
 
Min syklus ble veldig lang og rar etter ferskforsøk. Håper du slipper det!
 
Jeg hadde avbrutt forsøk nå og fikk mens 10dpo (er ALLTID regelmessig 28 dager ellers)
 
Min er helt vanlig.begynte å blø 14dpo. men jeg får alltid veldig menssmerte og mye blødning etter negativt fersk forsøk! Er det normalt ?

Hvor tid skal du ha fryseforsøk? Jeg fikk ikke før i august :(
 
Er første gang jeg har negativt fersk... men jeg hadde endel menssmerter og en litt kraftigere mens enn vanlig. I tillegg varer den lengre enn den pleier:/

Jeg lurer egentlig på når den første "normale" mens kan forventes? Altså den andre blødningen etter negativt forsøk...

Huff.... det er så kjedelig å vente, når man er klar for å komme i gang:( Jeg skal ha fryseforsøk på neste mens. Forhåpentligvis i juni
 
Er første gang jeg har negativt fersk... men jeg hadde endel menssmerter og en litt kraftigere mens enn vanlig. I tillegg varer den lengre enn den pleier:/

Jeg lurer egentlig på når den første "normale" mens kan forventes? Altså den andre blødningen etter negativt forsøk...

Huff.... det er så kjedelig å vente, når man er klar for å komme i gang:( Jeg skal ha fryseforsøk på neste mens. Forhåpentligvis i juni
Hvor tid fikk du negativ test da? Merkelig at jeg ikke får "lov" i juni...:(
 
Back
Topp