Dere som skal i konfirmasjon i år

Jeg tenker at det blir penger, men på en litt morsom måte. Har bare ikke helt bestemt meg for hvordan enda, bare st det ikke blir inni et kort.
 
Blir noe så enkelt som 1000 kr i en konvolutt. Nevøen min ønsker seg penger eller en gamerpc. Jeg vet hva en gamerpc koster. Så det skjer ikke [emoji14]
 
Blir bare penger her også. Lite kreativt, men da kan hun spare å kjøpe det hun vil. Tror hun ønsket seg ny iPhone, og det kjøper jeg ikke. [emoji85]
 
Skal ikke i konfirmasjon. Men gir gave til nabojenta. Blir 200kr bare for å gi en oppmerksomhet
 
Blir penger - litt kjedelig, men er det nevøen til mannen ønsker seg. Spurte om vi skulle ha noe litt morsommere enn en konvolutt, men det var visst ikke aktuelt.
 
Blir noe så enkelt som 1000 kr i en konvolutt. Nevøen min ønsker seg penger eller en gamerpc. Jeg vet hva en gamerpc koster. Så det skjer ikke [emoji14]
Akkurat det samme :)
 
Jeg tenker at det blir penger, men på en litt morsom måte. Har bare ikke helt bestemt meg for hvordan enda, bare st det ikke blir inni et kort.
Jeg kjøpte en liten lego dumper og fyllte den med penger. Et lastebillass med penger må jo være greit :D
 
Pengetre :)
Kjøper et lite og billig tre/busk i potte på et hagesenter, som senere kan plantes i hagen. Fester penger (helst femmere og kronestykker som har hull i midten) med tråd på kvistene. Gjort en gang før og det var stas hos konfirmanten :)
 
1000 kr. Hun ønsker seg penger, og jeg vet selv hvor kjett det er å få masse annet dill dall man ikke ønsker seg når man er 14 år.
(Kjett uansett, men ekstra kjett når man er 14. :p )
 
Back
Topp