Dere som har testet ut Ovitrelle og blitt gravide...

Baby snart?

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
Lurer på når dere som har testet ut Ovitrelle og blitt gravide fikk positiv test igjen etter at Ovitrelle var ute? Eller eventuelt hvilken dpo var testen svakest før den ble sterkere igjen?

Mitt forrige forsøk startet jeg uttestingen av Ovitrelle 7 dpo som viste seg å være litt sent, for det var den svakeste testen jeg hadde det forsøket (kjemisk graviditet). Idag er jeg 7 dpo med veldig svak strek og er så spent på hva som skjer imorgen. Lurer på om det er vanlig at det er rundt 7-8 dpo det snur og blir sterkere igjen hvis man er gravid? Hva er deres erfaring? Vil gjerne se bilder av testrekka deres også, hvis dere har. :)
 
Hos meg hadde jeg svakeste strek 8 dpo og så ble den sterkere, sakte men sikkert :)
 
Hos meg var den svakest 7/8 dpo og fra 10 dpo var det tydelig babystrek[emoji7]
8a480c8ae31944d9a196eb28f2c0eb94.jpg
 
Svakeste 7/8 dpo her, 9 dpo klar babystrek!

IMG_3388.JPG
 
Hos meg hadde jeg svakeste strek 8 dpo og så ble den sterkere, sakte men sikkert :)

8 dpo er imorgen for meg, så da kommer altså kanskje streken til å bli enda svakere imorgen. Hadde håpet at den svakeste skulle være idag hvis jeg er gravid. Begynner å bli så utålmodig nå...
 
Hos meg var den svakest 7/8 dpo og fra 10 dpo var det tydelig babystrek[emoji7]
8a480c8ae31944d9a196eb28f2c0eb94.jpg

Kjempefin testtrekke, takk for bilde! Fra 11 dpo er den jo veldig tydelig. Stor forskjell fra 10 til 11. 11 dpo er tirsdag for min del, så det er jo litt tid til. Det er forresten rundt 11 dpo jeg pleier å få positiv test (når jeg ikke har tatt Ovitrelle) og har vel kunnet skimte noe på 10 dpo noen få ganger. (Har hatt mange kjemiske graviditeter/tidlige aborter).
 
Svakeste 7/8 dpo her, 9 dpo klar babystrek!

Vis vedlegget 245710

Takk for bildet! :) Får håpe at jeg også ender opp med svakest idag og at det fra og med imorgen bare stiger! :) Går snart på veggen her av ikke å vite... En hel uke igjen til testdag også.

Veldig interessant å se testrekkene deres og at det for alle var svakest 7-8 dpo. Det stemmer jo godt overens med mitt forrige forsøk også som hadde svakest test 7 dpo. Da er det imorgen jeg må holde ut antakelig da, før jeg kanskje kan være så heldig å få en indikasjon. :)
 
Her er min testrekke fra 5 dpo.

IMG_4537.jpg


Litt vanskelig å se, men mine ble aldri helt blenda. 9 dpo snudde fargen og jeg hadde første babystrek :)
 

Vedlegg

  • IMG_3605.JPG
    IMG_3605.JPG
    149,6 KB · Visninger: 1.337
Her er min testrekke fra 5 dpo.

Vis vedlegget 245767

Litt vanskelig å se, men mine ble aldri helt blenda. 9 dpo snudde fargen og jeg hadde første babystrek :)

Tusen takk for bildet! :) Er så spennende å se! Jeg ser tallene ned til 10, men lurer på når de åtte nederste er tatt (hvis det synes på ditt bilde, da). Er det en eller to hver dag eller hva?
 
Tusen takk for bildet! :) Er så spennende å se! Jeg ser tallene ned til 10, men lurer på når de åtte nederste er tatt (hvis det synes på ditt bilde, da). Er det en eller to hver dag eller hva?

Det er to daglig til og med 12 dpo også 1 daglig etter det tror jeg! Husker ikke helt siden dette var tilbake i september :)
 
IMG_7213.JPG

Her er min! Mistet i senabort. Men det spiller jo ingen rolle sånnsett.
 
Vis vedlegget 245987
Her er min! Mistet i senabort. Men det spiller jo ingen rolle sånnsett.

Takk for bildet! :) Veldig leit å høre at du mistet!

Veldig fint å se et slikt bilde hvor det ikke var strek 8 dpo, men strek 10 dpo, siden jeg er 9 dpo og streken (etter Ovitrelle) nok var litt svakere idag enn igår.
 
Takk for bildet! :) Veldig leit å høre at du mistet!

Veldig fint å se et slikt bilde hvor det ikke var strek 8 dpo, men strek 10 dpo, siden jeg er 9 dpo og streken (etter Ovitrelle) nok var litt svakere idag enn igår.
Jeg fikk positiv test 9 dpo, men det var med en annen sånn stavtest. Suuuuper svak. Veldig få får positiv test allerede 8 dpo[emoji4]
 
Jeg fikk positiv test 9 dpo, men det var med en annen sånn stavtest. Suuuuper svak. Veldig få får positiv test allerede 8 dpo[emoji4]

Ok, lurte fælt på hvordan du hadde klart å droppe testingen på 9 dpo. :) Mine tester er jo forsåvidt positive de også, men de har bare aldri blitt negative etter Ovitrelle, så jeg vet ikke om det er Ovitrelle eller om det er graviditet som gir strek nå. Jeg syntes at streken var litt svakere idag, men etter at testen har tørket og jeg sammenlikner de tørre testene, tror jeg den er ganske lik som de siste dagene.
 
Ok, lurte fælt på hvordan du hadde klart å droppe testingen på 9 dpo. :) Mine tester er jo forsåvidt positive de også, men de har bare aldri blitt negative etter Ovitrelle, så jeg vet ikke om det er Ovitrelle eller om det er graviditet som gir strek nå. Jeg syntes at streken var litt svakere idag, men etter at testen har tørket og jeg sammenlikner de tørre testene, tror jeg den er ganske lik som de siste dagene.
Har du bilde av de da?
 
Har du bilde av de da?

Har selvsagt masse bilder... :)

Bilde av testene når alle er tørket. De øverste (hvite) er vanlig babyplan, mens de rosa er tidlig babyplan:
68A57476-3A9F-493B-A733-7EC4ED353923.jpeg


Test før fristen utløp 8 dpo øverst og nederst 9 dpo
7450B590-046E-474C-9A53-7CA3EF0B6974.jpeg

2A15AA98-6653-4A52-91BD-719D423D443A.jpeg


Jeg oppfatter testene som svakere når de er bløte, men som ganske like som igår når de er tørket. Er vel antakelig fortsatt Ovitrelle, selv om den skulle ha vært ute senest igår.
 
Last edited:
Jeg fikk ovitrelle etter dobbel pergo kur, men synes den var veldig svak, og veldig raskt ute av kroppen...

Svak "smudge" strek dagen etter ovitrelle, svak svak strek andre dag etter Ovitrelle inj. og blenda hvit gt tredje dagen etter injeksjon.

20171113_225721.jpg
20171114_092402.jpg
 
Dytter denne litt.. skal snart begynne å teste ut ovitrelle og det var gøy å se bilder. Flere som har bilder av tester å vise ?
 
Back
Topp