Dere som har mistet tidlig..

Gullbolla

Betatt av forumet
Jeg er 6 uker på vei, men har ikke hatt noen symptomer de siste dagene. Annet enn litt oppblåst mage og trøtt. Når dere mistet, hvordan gikk det til? Forsvant symptomene? Litt nysgjerrig og nervøs.
 
Da jeg mistet hadde jeg fremdeles symptomer. Uke 8

Men nå sist når d gikk bra så forsvant symptomer rundt uke 7 i noen uker før de kom tilbake


Er HELT normalt å
Miste symptomer en liten stund. Like normalt som det er å ikke miste de
 
Jeg mista når jeg trodde jeg var 6+4 hadde spottet i en uke. Så kom smertene og blødningene. Da var det ikke til å ta feil av.. krysser fingrene for at det går bra:)
 
Fulle symptomer hver gang, bra stigning på HCG og ingen forvarsel, bortsett fra med en av SA'ene (lite symptomer fra starten av). Har 3 SA og en BO.
 
Last edited:
Har mistet fire ganger. Hadde masse symptomer alle gangene.
Har også to barn, husker ikke helt hvordan det var da.
Tror du kan slappe av..
 
mistet 6+5. Hadde ingen symptomer i hele tatt. Testene ble såvvidt sterkere, men dette tenkte jeg ikke på der og da. Kom plutselig litt blod en kveld, og mer dagen etter
 
Jeg har hatt både masse symptomer og ingenting da jeg har mistet så der er det nok ingen fasit. Med tulla hadde jeg ingen symptomer før ute I uke 7.
 
Symptomene mine kom og gikk i starten, ble urolig hver gang, men frisk og fin liten babis i uke 20 nå :) Prøv å slapp av så lenge du ikke har sterke smerter sammen med blødning. Mensmurringer er helt normalt! Lykke til, mest sannsynlig går det bra :)
 
Ved ma hadde jeg alle symptomer fram til jeg plutselig begynte å blø uke 9. Ved sa så forsvant symptomene noen dager før jeg begynte å blø i uke 7.
 
Vet ikke om jeg hadde de gangene jeg har mistet. Har ME så kan være derfor, men med lille N begynte jeg å kaste opp ganske så fort :p ikke gjort det de gangene her
 
Jeg har hatt symptomer til etter jeg har mistet, mens jeg har mistet og det har gitt seg før jeg har mistet... Så vil nok tro at det ikke er noen fasit på det...

Oppblåst og trøtt er jo flotte og fine graviditetstegn:) krysser fingrene mine for deg:)
 
Har en BO og MA siste året. Har hatt alle symptomer uten blødning. Ble begge ganger oppdaget på UL.
 
Hadde en må for to år siden. Tok tid før symptomer forsvant selv etter at det var oppdaget. Etter utskraping forsvant det ganske fort.
 
Back
Topp