Dere som har hatt SA rundt uke 5

Lindanni

Forelsket i forumet
Hvordan var symptomene deres?
Jeg mistet i juni, SA. Hadde da mistet symptomene dagen før. I dag våknet jeg med blødning, men har fortsatt symptomer som ømme pupper og kvalm.. Er det et håp..? [emoji22]
 
Hvordan var symptomene deres?
Jeg mistet i juni, SA. Hadde da mistet symptomene dagen før. I dag våknet jeg med blødning, men har fortsatt symptomer som ømme pupper og kvalm.. Er det et håp..? [emoji22]

Det er ikke uvanlig med litt blødning i begynnelsen av svangerskapet, så det er fortsatt håp så lenge det ikke er stor mengder, smerter og koagler. ❤️❤️ Sender deg en stor klem. Vet hvor stressende blødning i svangerskapet er, særlig når man har mistet tidligere.
 
Jeg har sjelden opplevd smerter ifm mine aborter.
Det som kan gi deg svar er blodprøve hos legen som viser nivået av hcg. Ta prøve med to-tre dagers mellomrom. Og så er det tidlig UL etter 6 uker.
Lykke til! Håper det er en uskyldig blødning.
 
Hadde 6+5. Er snart 3 år siden så litt tåkete å huske, men starter med en liten blødning på kvelden. På morgenen fortsatte det, så ringte legen min og fikk time til ultralyd. Der var lille ikke i live :(
 
Hvordan var symptomene deres?
Jeg mistet i juni, SA. Hadde da mistet symptomene dagen før. I dag våknet jeg med blødning, men har fortsatt symptomer som ømme pupper og kvalm.. Er det et håp..? [emoji22]

Hvordan går det med deg? Jeg har mistet rundt uke 5 tre ganger og det har utartet seg litt forskjellig. Jeg har mistet symptomene ganske kjapt etter jeg har begynt å blø, men dette tror jeg varierer veldig fra person til person
 
Jeg mistet for 2 gang på 3 mnd, så det er Kjipt!
Har lest meg veldig opp på vitaminer progesteron, osv.
Fikk henvisning til gynekolog, med time 15 november (!!). Det blir for sent
Har handlet inn en hel del kosttilskudd, Progesta care. Så håper at kanskje vi fikser det nå..
 
Jeg mistet for 2 gang på 3 mnd, så det er Kjipt!
Har lest meg veldig opp på vitaminer progesteron, osv.
Fikk henvisning til gynekolog, med time 15 november (!!). Det blir for sent
Har handlet inn en hel del kosttilskudd, Progesta care. Så håper at kanskje vi fikser det nå..

Husk oxo på at det er viktig å ta folat både mens du planlegger graviditet & mens du er gravid for å forebygge å få barn med ryggmargsbrokk.
https://www.apotek1.no/graviditet/folat-ved-graviditet
 
Jeg mistet for 2 gang på 3 mnd, så det er Kjipt!
Har lest meg veldig opp på vitaminer progesteron, osv.
Fikk henvisning til gynekolog, med time 15 november (!!). Det blir for sent
Har handlet inn en hel del kosttilskudd, Progesta care. Så håper at kanskje vi fikser det nå..

Dessverre ventetid hos gynekologer på slikt. Du får eventuelt ta det privat. I forhold til "normalen" har du nok fått time relativt raskt.
 
Mistet i uke 5... våknet en morgen med masse blod. Helt grusom følelse. Vi er på prøve igjen nå men kjenner eg er livredd for det skal skje igjen... mistet også alle symptomer da blødningen startet.
 
Back
Topp