Dere som har født

samaha27

Elsker forumet
Sniker fra desember for å spørre dere som er ferdige om en ting..Har gjennom hele svangerskapet vært plaget av forstoppelse m mange dager uten hell så til tider har jeg måttet ta noe for å få tømt meg..MEN i går og spes i dag har jeg skikkelig diaré:pTil tider stikker d som en skarp kniv langt oppi ett viss sted og kjenner at murringene i rygg er sterkere nå disse dagene, men dem blir ikke helt regelmessige..D jeg da lurer på : dere som var plaget m forstoppelse som da fikk diaré like før lille kom til hvor lang tid eller dager gikk d før dere var ferdige??
 
Jeg var forstoppet hele svangerskapet. Men sagen før og samme dag som fødselen hadde jeg diare flere ganger:p spennende! Hvor langt er du på vei?
 
Jeg var forstoppet hele svangerskapet. Men sagen før og samme dag som fødselen hadde jeg diare flere ganger:p spennende! Hvor langt er du på vei?
Oiii så spennende:) Her "løsnet" d i går..To ganger i dag da jeg har måttet løpt på do å bare akkurat satt rompa ned før d kom:p Blir spent å se om d blir snart her da sim m deg;)Har ett lite håp i hvertfall..Lille ligger så langt ned som d går i hvertfall..Jeg er 38+2 i dag
 
Jeg har hatt veldig hard og vanskelig mage gjennom svangerskapet, men ikke riktig forstoppelse likevel. Jeg fikk "diaré " flere ganger fra termin og til han kom ni dager over. Men enkelte ganger kan ha vært nervøs/angstmage.. Vanskelig å vite ;p var veldig løs i magen dagen han ble født i alle fall. Med storebror var det likt, men da var jeg ikke løs i magen flere dager slik, men dagen han kom fosset det ut ;p spennende med deg da, kanskje du får babyen din snart :)
 
Oiii så spennende:) Her "løsnet" d i går..To ganger i dag da jeg har måttet løpt på do å bare akkurat satt rompa ned før d kom:p Blir spent å se om d blir snart her da sim m deg;)Har ett lite håp i hvertfall..Lille ligger så langt ned som d går i hvertfall..Jeg er 38+2 i dag
Så spennende:) du må ha masse lykke til når dagen kommer hvertfall!:):)
 
Nå er jeg der jeg og.. jeg er jo ikke klar :p
 
Back
Topp