Dere som har født..

håperpåenliten2013<3

Flørter med forumet
Hvilke tegn hadde dere i forkant av fødselen? Jeg blir helt sprø.. Slimproppen gikk for 10 dager siden, har masse kynnere og tror jeg hadde tegningsblødning i går. Allikevel kjenner jeg INGENTING!! Såå utrolig frustrerende! Termin om 4 dager og jeg er så lei..!
 
Henger meg på denne....har jo født før...meeen...
Her har ingen slimpropp gått eller noe tegn til blødning...termin er om 2 uker, men har fått 13 dager dør termin tidligere...så går bare å venter..og vil ha det overstått..
Vil ha noen tydelige tegn snart...

Før * hahah :)
 
Jeg våknet om morningen med mens murringer. Jeg måtte skikkelig på do med nr 2 men ikke no løs mage. Hadde sammentrekninger i magen hele dagen (mellom 1 time og 45 min mellom) på kvelden begynte de med 13-10 mellom. Så sa det poff på natta og sammentrekningene ble 10 ganger værre og kom med 3 min mellom. Ingen propp, blødning eller vann her. Proppen fikk jeg aldri med meg at gikk ( kanskje den aldri kom;-)) og ikke no løs mage. Men hadde 3 ganger med falske rier( hvor jeg trodde fødsel var i gang) først. 1 1/2 uke før 4 dager før og natta før.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hadde ingen tegn med første før jeg våknet på nattmorran med svake rier, slimproppen gikk ut på formiddagen. Dro på sykehuset rundt kl17, hadde da tre cm åpning. Var i aktiv fødsel i ca11 timer, han var ute i tretiden på natta, 4 dgr over termin. Med nr to, hadde jeg flere ganger falske rier som startet ca tre uker før termin. Ingen andre tegn. Denne gangen ble jeg satt igang 10 dgr over termin. Var i aktiv fødsel ca 4,5 time. Hadde en del kynnere, stikking og nedpress med begge ukene før termin, men ser ikke på det som direkte fødetegn, da dette er normalt i slutten av et svskap :)
I morgen er jeg 38 uker, og har hatt falske rier i noen netter, nedpress, kynnere og stikkinger. Regner med å må gå over denne gangen også ;)
 
Første husler jeg ikke noe mer av enn at jeg hadde rier i 36 timer.. Nr 2, "modningsrier" i ett døgn, regelmessige og uregelmessige, var en del på do dagen før. Ble lei av all vondtene, så jeg dro på sykehuset å ble strippet, og da første begynte riene skikkelig. Fantastisk opplevelse hele fødsel nr 2 :)
 
Jeg hadde ikke no symtomer på at det skulle skje noen ting. Kvelden før hadde jeg litt kraftige mens murringer nederst i magen. Også våknet jeg til hefige rier og slim kl 4 på natta.. eller jeg var ikke helt sikker på om hva det var siden dette er nr 1, men det ble bare verre og verre, så det var rier:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app
 
Første husler jeg ikke noe mer av enn at jeg hadde rier i 36 timer.. Nr 2, "modningsrier" i ett døgn, regelmessige og uregelmessige, var en del på do dagen før. Ble lei av all vondtene, så jeg dro på sykehuset å ble strippet, og da første begynte riene skikkelig. Fantastisk opplevelse hele fødsel nr 2 :)

Hei du. Jeg har det akkurat helt likt sånn som du beskriver med din nr 2. Drittlei av vondtene! I går natt var jeg sikker på at "nå skjer det", men neida... Ringte du bare og spurte om du kunne komme så de fikk strippa deg? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har ikke hatt noen tegn dagene før fødsel, hverken sett noe til slimpropp, eller egentlig hatt særlig kynnere. Har heller ikke hatt diaré slik som mange skriver at de opplever. Men med første var jeg veldig kvalm de siste dagene før fødsel, og klarte ikke å spise noe særlig. Med nr 2 var det nesten omvendt. Var mer sulten enn ellers de siste dagene før fødsel. Med begge to har jeg kjent det på morgenen når jeg har våknet, og vært sikker på at det er fødsel på gang. Rier/kynnere som føles ut som de krampene man kan få i magen når man har mensen, kombinert med smerter i korsryggen. Jeg kjente det mest i ryggen med nr 1, og mest nederst i magen med nr 2. Regelmessig helt fra begynnelsen, ca 10 min mellom de først, og så gradvis tettere og sterkere.
 
Jeg hadde rier i 11 1/2 time. Vannet gikk dagen før.
 
Jeg hadde ikke no symtomer på at det skulle skje noen ting. Kvelden før hadde jeg litt kraftige mens murringer nederst i magen. Også våknet jeg til hefige rier og slim kl 4 på natta.. eller jeg var ikke helt sikker på om hva det var siden dette er nr 1, men det ble bare verre og verre, så det var rier:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app


Håper det samme med meg, fordi jeg har ikke hatt noe modningssymptoner hittil, er uke 38+3. Litt utålmodig for å kjenne noe :cool:

Fra mobil enhet
 
Jeg ble dårlig i magen, sånn type "shit, nå har jeg spist dårlig kjøtt".Så fikk tømt magen, noen timer etterpå startet de første svake riene. I dagene før hadde jeg utrolig mye kynnere, og stikkinger oppi der:)
 
Det jeg tidligere har opplevd er slimpropp som har gått, vannavgang eller sterke rier :p Har liksom aldri vært tvil om at det har vært fødsel. Men har derimot dratt bomtur til sykehuset da jeg trodde det kunne være fødsel. Men det gjorde ingenting, dro jo bare hjem igjen :)
 
Jeg ble dårlig i magen, sånn type "shit, nå har jeg spist dårlig kjøtt".Så fikk tømt magen, noen timer etterpå startet de første svake riene. I dagene før hadde jeg utrolig mye kynnere, og stikkinger oppi der:)

Jeg har vært dårlig i magen et par dager nå. Ikke spist noe jeg ikke har pleid, men blir kjempe kvalm og har ekstremt med halsbrann døgnet rundt. I tillegg veldig trøtt og "anspent". Håper for all del dette er godt for noe :p

Presser i tilegg voldsomt nedover, gjør fryktelig vondt! Er nesten så jeg tror han skal til å stikke hull så vannet går :p
 
Jeg hadde ingen tegn til fødsel sist før riene kom midt på natta. Så håper jeg får mer varsel den gangen her,, men at selve fødselen skjer på en bedre måte:)
 
Hei du. Jeg har det akkurat helt likt sånn som du beskriver med din nr 2. Drittlei av vondtene! I går natt var jeg sikker på at "nå skjer det", men neida... Ringte du bare og spurte om du kunne komme så de fikk strippa deg? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app


Nei, jeg dro for sjekk igjen dagen etter, og da var det visst skjedd så mye at fødsel ble det uansett endten den dagen eller dagen etterpå. Så for å få fortgang på tingene så strippa ho meg. :)
 
Back
Topp