Dere som har fått sykemelding...

Jippihippi2015

Betatt av forumet
Oktoberskattene 2015
var hos legen i dag og fikk sykemwlding. Legen sa jeg kunne finne den inne på nav sine nettsider. Har logget inn men det står at jeg ikke har noen sykemeldinger liggende inne.
Tok det lang tid før sykemeldingen kom inn?
Eller må jeg gjøre noe for å få den fram? Hun snakket om et skjema som jeg skulle fylle ut, men har heller ikke funnet dette.
Må sikkert ringe legen i morgen, for trolig har hun glemt å sende den..
 
Sniker.

Mine har ligget på forsiden, dit man kommer når man logger inn, med én gang. Jeg har fått SMS på vei ut fra legekontoret.
 
Sniker

Har også fått melding om at jeg har brev på nav.no relativt kjapt etter timen, og har funnet det uten problem ved innlogging.
 
Får først sms også får jeg på minpostkasse eller hva den heter den digipostgreia.. veldig enkel å finne når du logger deg på:)
 
Har som regel fått melding i det jeg er på vei ut av kontoret hans, men får alltid med papirversjon også - for han stoler ikke helt på sånne digitale greier. :knegg:
 
Det har tatt flere timer før jeg har fått den altså! Så må bare være litt tolmodig :)
 
Jeg har fått med en gang. Får både sms og mail med link til pålogging. Kan være at legen har glemt ja.
 
Hvis du ikke har fått nå så kan du ringe legesenteret og spørre om den er glemt? Har alltid fått samme dag!
 
Den skal ikke fylles ut før dagen før sykemeldingen går ut! Hvertfall sånn det har vært for meg
 
Den skal ikke fylles ut før dagen før sykemeldingen går ut! Hvertfall sånn det har vært for meg

Del D ja, men den første delen skal fylles ut første dag i sykmeldingen
 
Jeg fikk i papirform i tillegg til at jeg sendte sykemeldingen til arbeidsgiver(?) på nav sin side. Går dette automatisk til nav også? At jeg slipper sende noe i posten til nav?
 
Jeg fikk i papirform i tillegg til at jeg sendte sykemeldingen til arbeidsgiver(?) på nav sin side. Går dette automatisk til nav også? At jeg slipper sende noe i posten til nav?

Den elektroniske erstatter helt den på papir. Nå sendte du del c til arbeidsgiver, og så får du en ny runde siste dagen i sykmeldingen som er gamle del D som også fylles ut elektronisk og erstatter det skjemaet til NAV
 
Back
Topp