Dere som har/får en av hvert kjønn!

bestutenball

Forelsket i forumet
Merket dere noen forskjell på de tidlige symptomene?
Jeg fikk jente sist og venter en liten pjokk nå. Det eneste som var annerledes var at denne gangen var jeg ikke fullt så kvalm som sist, pluss at jeg aldri har hatt så supervonde pupper noensinne [:D] Ellers har jeg sluppet veldig bra unna.
 
Vet ikke hva vi får nå, men har følelse på gutt...har og gutt fra før..
Men det er to heeeelt forskjellige svangerskap, kjempe kvalm denne gangen, tidlig bekkenløsning, og har ekstremt vonde pupper...og magen er annerledes...
 
Je lurer også veldig på dette!
 
Jeg har ingen barn fra før, så jeg har ingen ting å sammenligne med, men jeg er veldig nysgjerrig på hva
 
dere andre har opplevd/ opplever [:)]
 
Jeg har gutt fra før av og venter jente nå.
Var kvalm de første ukene, har vært veldig trøtt og føler at magen er breiere(men det ser jeg mer etterhvert) + tidligere bekkenløsning denne gangen.
Forrige gang hadde jeg bare bekkenløsning ellers fin form.[:)]
 
Forrige svangerskap var jeg litt kvalm i starten, lyst på masse frukt underveis og til slutt en del pommesfrites - og det kom ei jente.
Denne gangen har jeg vært veldig kvalm over lengre periode, mer trøtt, hodepine og migrene (hadde ikke noe sist!) bekkenløsning, og lyst på masse
surt godis og junkfood - og nå venter jeg en gutt :)

Merket tidlig at dette svangerskapet var helt anderledes, men om det har å gjøre med kjønn...hvem vet, jeg tror kanskje litt. Men er strides jo de lærde :)
 
Back
Topp